Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

welk lettertype in de case dremmelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
hoi mensen,

mijn idee is om de naam van mijn kast: "CoolerBlue" in de kast te dremmelen.
ik heb op het plaatje hieronder staan welke lettertypen ik aan zat te denken, maar kan er maar niet uit komen.

mijn vraag...welke zouden jullie doen. elk lettertype is genummerd, en hiermee kun je dat dus aangeven. :9

de plaats waar ik het in wil dremmelen staat ook op het plaatje aangegeven. dat is namelijk verticaal op die rood gemaakte streep.

Goed...laat jullie mening horen! :7

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rikgoedhart/Casemod%20Pic's/idea.gif

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 23:47

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Ik zou eigenlijk zeggen dat dit meer iets voor Webdesign & Graphics is, maar goed. Ik denk dat je ook moet overwegen om een lettertype met schreef moet nemen. Zo niet, dan zou ik voor 6 gaan.

De rest heeft meer wat van "kijk ik heb een nieuwe cd vol met fonts en kijk 's wat voor grappen ik met mijn tekstverwerker kan uithalen"...

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

5 of 6 ziet er wel goed uit :)
Maar eigenlijk zou je es moeten photoshoppen (plaatje van de zijkant met lettertype in photoshop erin 'gedremeld'), kan je zelf zien hoe 't eruit zal zien :)

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 08:38
Ik zou voor nr 8 gaan. Maar of dat wel haalbaar is...
Ik zou voor nummer 5 gaan :)

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Het gaat erom wat jij mooi vind, dus kies maar lekker zelf.
Als iedereen zn handje zou moeten worden vastgehouden die aan het modden zou gaan, dan schoot het niet op dus.
Doe gewoon wat jij leuk vind en wat je haalbaar lijkt.
Suc6 :)

[ Voor 8% gewijzigd door m-m op 21-07-2003 14:56 ]

Dit topic is gesloten.