Welke module ik ook probeer (modules.apache.org, versies 2.x uiteraard)... Er wil er maar geen werken. Elke keer ongeveer dezelfde foutmelding: bij het apxs'en van de file komtie aanzetten met "Can't locate API module structure" wanneer ik apache start (en daar staat dan diezelfde .so file bij als foutverwijzing). En als ik de .so zelf kopieer naar de directory piktie het ook niet met de boodschap "Cannot load /usr/local/apache2/modules/mod_auth_mysql.so into server: /usr/local/apache2/modules/mod_auth_mysql.so: invalid ELF header" waarvan ik geen idee heb wat het betekend. Ik heb 1 module echt werkend gekregen met een beetje gepruts, jammer alleen dat daarvan de config opties weer te oud waren; daar had ik dus niks aan
Hoe werkt dat module gebeuren; of beter nog: waarom werkt het hier niet?!?!
Ohja: inderdaad; op Google vind je heel wat links, maar die zeggen allemaal ongeveer hetzelfde qua installeren; wat dus blijkbaar niet werkt.
Verdere info: apache versie 2.0.47 (nieuwste van de website) op RedHat 9
Ohja: inderdaad; op Google vind je heel wat links, maar die zeggen allemaal ongeveer hetzelfde qua installeren; wat dus blijkbaar niet werkt.
Verdere info: apache versie 2.0.47 (nieuwste van de website) op RedHat 9