Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus van plan om een digitale camera (canon A60) te kopen, maar ik weet niet waar ik hem moet halen. Op internet heb ik bij pricewatch gekeken, maar ik woon in Rotterdam en de goedkoopste is in Hengelo en Groningen ofzo. Dus daar kan ik niet helemaal naar toe. Helemaal niet, omdat de OV nu niet geldig is
Maar ik heb dus weleens over BCC gehoord. Zij bieden dan de laagste prijzen aan, en als ze dat niet hebben, dan krijg je het verschil terug +25%. Ik vroeg me af wie hier ervaring mee heeft. Want het klinkt bijna te goed om waar te zijn.

• Deviator79
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06-2025
Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 13:06:
Ik ben dus van plan om een digitale camera (canon A60) te kopen, maar ik weet niet waar ik hem moet halen. Op internet heb ik bij pricewatch gekeken, maar ik woon in Rotterdam en de goedkoopste is in Hengelo en Groningen ofzo. Dus daar kan ik niet helemaal naar toe. Helemaal niet, omdat de OV nu niet geldig is
Maar ik heb dus weleens over BCC gehoord. Zij bieden dan de laagste prijzen aan, en als ze dat niet hebben, dan krijg je het verschil terug +25%. Ik vroeg me af wie hier ervaring mee heeft. Want het klinkt bijna te goed om waar te zijn.
BCC is een prima zaak (als je weet wat je wilt, kennis is meestal niet zo goed)
en inderdaad, laagste prijs garantie , welke echter niet geldt voor i-net shops..

- Maar je maakt wel wat mee! -

Verwijderd

Topicstarter
Maar heel veel internetshops hebben ook een echte winkel

Verwijderd

Ik weet wel met dat van ergens anders goedkoper 25 % terug bij de waterbedden concurent onzin is.
Iemand kocht daar een bed en was ergens anders goedkoper maar omdat je bij de waterbedden concurent er nog een paar slippers bij kreeg was het niet meer hetzelfde dus geen geld terug.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kijk hier maar es: http://www.tweakers.net/shopsurvey/251

Dan zal je zien wat de meesten ervan vinden :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
hm......daar wordt ik ook niet echt veel wijzer op

• Deviator79
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06-2025
Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 13:16:
hm......daar wordt ik ook niet echt veel wijzer op
Ik heb dus wel ervaring met de 25% prijsgarantie regel, en ze geven je het zonder problemen , maar dan moet het wel erg duidelijk zijn..
in mijn geval: Videocamera bij BBC was 700 euro, bij de block 649,00 , met de bon naar bcc gegaan en ze betalen het verschil..

- Maar je maakt wel wat mee! -

Verwijderd

Topicstarter
wordt Alternate ook geaccepteerd denk je?

• |orion
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02 09:19
Die had dacht ik wel een winkel ergens ja :)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Als het niet lukt in de winkel, moet je gewoon met het hoofdkantoor mailen/bellen/schrijven. Dan krijg je waarschijnlijk wel gelijk inzake de 25% verschil korting. Ik haal al jaren meuk bij BCC en ben er als winkel best tevreden over, al heeft de keten een dozenschuiversgehalte dat erg hoog ligt (verkopers lezen het bordje voor als je iets vraagt :X ).

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-02 14:11

shameblaster

BB4E^Cons

neej die doen ut nie omdat je daar online kan bestellen. Als je online kan bestellen doen ze ut niet

Cons:::BB4E

Verwijderd

Je woont in Rotterdam? Dan ga je toch gewoon naar Informatique en haal je zo'n ding op. Hoef je ook niet te wachten.

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Luppie

www.msxinfo.net

Meestal gebruiken winkels met laagste prijs garantie het excuus dat de andere winkel geen concurent van hen is. In het geval van BCC zijn winkels in het noorden geen concurent (Omdat daar geen BCC zit) in dat geval claimen zij de laagste prijs (in de regio)

Evt. kan je ook naar de mediamarkt, zij geven niet 25% terug maar bieden wel hetzelfde product voor dezelfde prijs aan als waar jij het gezien hebt. Uitzondering hierop zijn internetwinkels die geen 'echte' winkel hebben.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Pagina: 1