Compaq armada m700 batterij troubles

Pagina: 1
Acties:

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06 10:42
Sinds gisteren weigert m'n armada M700 plotseling het opladen van de batterij, hij is nog wel halfvol, maar bij het booten komt er ook een '103 - Battery Charge Failure' vlak na de POST in beeld..

Ik heb alle drivers en de bios van de laptop geupdate, maar zelfs een calibration doet geen ene hol..

Heeft nog iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn ?, die batterijen zijn namelijk pleurisduur..

Op de site stond nog wel een Fn + F11 oplossing, maar dat doet dus niks (er zit niet eens een functieicoon onder F11)

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wat doet ie als je de batterij eruit haalt, en op de batterij op het knopje drukt om de batterij te testen ?? (daar zitten ergens 3 of 4 lampjes bij) Gaan er dan wat lampjes branden ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-08 22:45
ik heb ook al heel lang problemen met de batterijen van mijn armada M700 ze gaan te snel op of ze hij gaat zomaar uit. De fout die jij vermeld ken ik uit een kapotte batterij. Ik heb de hoop al op gegeven mijn armada draait nu zonder batterij.

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-06 22:21
Batterij er uit / er in helpt ook niet? Heb ik soms wel eens met mijn M700. Welke heb je trouwens, want ik d8 dat er nog al veel zijn. Van P2 450 to P3 1ghz. Ik heb een P3 750 met dvd, 12 gb, standaard 128mb en uitgebreid naar 256.