[PSX] Formula1 Soundtracks

Pagina: 1
Acties:

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb ooit het spel Formula1 (uitgebracht door Psygnosis, ontwikkeld door Bizarre Creations) voor de PSX gehad, helaas heb ik m ooit verkocht. Het gaat echt om de 1e versie, seizoen '95 als ik me goed herinner.

Nu ben ik opzoek naar de soundtracks van dit spel. Heeft iemand dit spel nog en zou die mij een lijst met de soundtracks kunnen geven?

PS: mocht iemand weten waar ik het (originele) spel nog kan krijgen dan hoor ik het graag.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:48
Je kan het originele spel (platinum) wel kopen van me, ligt eraan wat je biedt. Als ik thuis ben zal ik in elk geval even naar de track list kijken.

Was trouwens een supergoed spel voor die tijd, nog steeds het F1 spel waar ik de meeste lol aan beleefd heb.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Zamorano
  • Niet online
Ik ga eerst ns kijken of ik m nog ergens hier in de buurt kan krijgen, maar bedankt voor het aanbod iig.

Als je me de tracklist kan geven, heel graag.

Dit spel was idd echt heel gaaf, zeker voor die tijd. Ik ben eigenlijk benieuwd of ie op een psx emulator draait met een stuur.

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb hem zelfs nog voor de PC. Was toen in die tijd een aardige game :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Verwijderd

Ik heb die game nog. Er zaten nummers van Joe satriani in enzo. Goede gitaarmusziek. Alleen heb niet zo'n zin om dat spel op te graven en die nummers te bekijken :p

• Zamorano
  • Niet online
Ja de gitaargoden Steve Vai en Joe Satriani zaten ertussen. Maar welke nummers weet ik dus niet meer.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:48
Staat niet in het boekje, ik moet dus mijn PSX afstoffen. Nog even geduld.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1