Is het mogelijk om de background te veranderen van een row? een <TR> Het lukt me wel om een colum <td> een achtergrond plaatjes te laten veranderen. En het lukt ook om alleen de achtergrondkleur van een <TR> te veranderen. Maar nu wil ik alleen de achtergrond image van een TR veranderen!! kan dat?
De codes die ik heb gebruikt voor de TD's:
<table>
<tr>
<td onmouseover="this.background = '../images/navigatie-verloop.gif'; style.cursor='hand'" onMouseOut="this.background ='';">columnaam</td>
</tr>
</table>
*** de kleur veranderen in een tr***
<table>
<tr height="12" class="spatie" bgcolor="#FFFFFF" style="cursor:hand;" onMouseOver="this.style.backgroundColor='#eeeeee';" onMouseOut="this.style.backgroundColor='#ffffff';">
<td>linkje</td>
</tr>
</table>
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dus bij een TR de achtergrond kan laten verandere doormiddel van een onmouseOver???
Thanks!!!!!!
De codes die ik heb gebruikt voor de TD's:
<table>
<tr>
<td onmouseover="this.background = '../images/navigatie-verloop.gif'; style.cursor='hand'" onMouseOut="this.background ='';">columnaam</td>
</tr>
</table>
*** de kleur veranderen in een tr***
<table>
<tr height="12" class="spatie" bgcolor="#FFFFFF" style="cursor:hand;" onMouseOver="this.style.backgroundColor='#eeeeee';" onMouseOut="this.style.backgroundColor='#ffffff';">
<td>linkje</td>
</tr>
</table>
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dus bij een TR de achtergrond kan laten verandere doormiddel van een onmouseOver???
Thanks!!!!!!