Toon posts:

TR image change onmouseover

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om de background te veranderen van een row? een <TR> Het lukt me wel om een colum <td> een achtergrond plaatjes te laten veranderen. En het lukt ook om alleen de achtergrondkleur van een <TR> te veranderen. Maar nu wil ik alleen de achtergrond image van een TR veranderen!! kan dat?

De codes die ik heb gebruikt voor de TD's:
<table>
<tr>
<td onmouseover="this.background = '../images/navigatie-verloop.gif'; style.cursor='hand'" onMouseOut="this.background ='';">columnaam</td>
</tr>
</table>

*** de kleur veranderen in een tr***
<table>
<tr height="12" class="spatie" bgcolor="#FFFFFF" style="cursor:hand;" onMouseOver="this.style.backgroundColor='#eeeeee';" onMouseOut="this.style.backgroundColor='#ffffff';">
<td>linkje</td>
</tr>
</table>

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dus bij een TR de achtergrond kan laten verandere doormiddel van een onmouseOver???

Thanks!!!!!!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
dit is geen request!!!! voor een script. Wat ik wil weten of het mogelijk is om in een row een achtergrondplaatje te kunnen veranderen doormiddel van Onmouse functies.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 21 juli 2003 @ 12:07:
dit is geen request!!!! voor een script. Wat ik wil weten of het mogelijk is om in een row een achtergrondplaatje te kunnen veranderen doormiddel van Onmouse functies.
offtopic:
Daar doelt hij ook niet op. Uit die brei van code is niets op te maken zonder code tags en Javascript hoort niet in PW, maar in Webdesign & Graphics. Sowieso wijst hij er op wat er minimaal in een post moet staan volgens de Quickstart.

[ Voor 37% gewijzigd door gorgi_19 op 21-07-2003 12:17 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Zie de posts hierboven.
Ik kan dit topic naar W&G verplaatsen, maar ik denk dat ze daar niet blij zullen worden van de topicstart.
Kortom: besteed even wat meer aandacht aan je topicstart (met name de code tags en layout) en probeer het nogmaals in W&G.

Who is John Galt?

Dit topic is gesloten.