Hey mensen!
Ik word me toch een partij gek hier!
Afgelopen weken viel AF EN TOE mijn 2e Harde schijf weg! (Maxtor 40 GB)
Gelukkig staat op de eerste (maxtor 15 GB) mijn sysyteem (Win XP pro) zodat ik nog wel wat kon doen...
Vaak na even rebooten was de disk er weer inclusief ALLES wat er op stond (AL mijn mp3's, spellen, en films)
Gisteren was hij totaal niet meer te fixen want Checkdisk constateerde bij het opstarten al een fout nl.: Corrupt master file table...
Heb wat gelezen over wat te doen, namelijk met een file recovery programma (Getdata back - werkt ERG goed!! In tegenstelling tot Easy-recovery bijv.)
de data redden en daarna de schijf herformateren...
Dus ik gisteren tot half 3 's ochtends "data recoveren" EN formateren...
Zit ik vandaag de gerecoverde files terug te zetten... en na 30 mins. PLOENK...
WEER de schijf "weg"!!
Hebben andere mensen wel eens dezelfde soort troubles gehad of weet iemand of de HD gewoon rijp is voor de prachtige prullenbak die ik heb?
Thanx iedereen,
MVG Pim
Ik word me toch een partij gek hier!
Afgelopen weken viel AF EN TOE mijn 2e Harde schijf weg! (Maxtor 40 GB)
Gelukkig staat op de eerste (maxtor 15 GB) mijn sysyteem (Win XP pro) zodat ik nog wel wat kon doen...
Vaak na even rebooten was de disk er weer inclusief ALLES wat er op stond (AL mijn mp3's, spellen, en films)
Gisteren was hij totaal niet meer te fixen want Checkdisk constateerde bij het opstarten al een fout nl.: Corrupt master file table...
Heb wat gelezen over wat te doen, namelijk met een file recovery programma (Getdata back - werkt ERG goed!! In tegenstelling tot Easy-recovery bijv.)
de data redden en daarna de schijf herformateren...
Dus ik gisteren tot half 3 's ochtends "data recoveren" EN formateren...
Zit ik vandaag de gerecoverde files terug te zetten... en na 30 mins. PLOENK...
WEER de schijf "weg"!!
Hebben andere mensen wel eens dezelfde soort troubles gehad of weet iemand of de HD gewoon rijp is voor de prachtige prullenbak die ik heb?
Thanx iedereen,
MVG Pim