[OSX] Hor. scrollbalken na het scrollen (render probleem?)

Pagina: 1
Acties:

• BierPul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 21:59

BierPul

2 koffie graag

Topicstarter
We staan op het punt een site live te zetten gaat iemand nog even op de MAC controleren.

Wat een heel appart probleem naar boven brengt.

Overigens alleen op IE, Safari gaat wel goed :)

Op het moment dat je gaat scrollen krijg je allemaal horizontale scrollbars over je hele scherm vanaf het punt dat je de scroll inzet, scroll je nog een keer komen er meer bij.

Afbeeldingslocatie: http://www.guntenaar.nl/algemeen/raar.jpg

Het is wel conststent het komt op bepaalde schermen wel voor en op andere niet maar kan nou geen verschil vinden waardoor ik zou zeggen ... dat moet het zijn.

Weet iemand waar dit vandaan kan komen :?

[ Voor 5% gewijzigd door BierPul op 21-07-2003 11:04 ]

Ja man

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:15

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

BierPul schreef op 21 juli 2003 @ 11:02:
Weet iemand waar dit vandaan kan komen :?
dat komt door brakke screendraw problemen vanuit de carbon (in OSx wordt het scherm native gerenderd door Quartz, Carbon is echter een compatibiliteitslaag die juist grafische zaken moet herberekenen, vanuit Quickdraw naar Quartz)

wil je dit werkelijk oplossen kun je mogelijk wel een element laten oplichten (display:block en direct erna weer display hidden, bij onscroll, maar dat zijn lelijke oplossingen, msie wordt niet meer verder ontwikkeld en ik vermoed dat dit probleem blijft bestaan, voor OSX-gebruikers is het gewoonweg aan te raden explorer te droppen en over te stappen op Safari of Camino, eventueel op Firebird)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Internet Explorer is gewoon buggy. MS heeft al gezegd dat ze de development stop zetten om dat Safari zo veel beter is.
Ik zelf hou totaal geen rekening met Internet Explorer op de mac omdat dat bijna een dood product is en totaal anders rendert dan Internet Explorer voor de pc waar ik wel rekening mee hou natuurlijk