[OL98]Importeren Pst

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• killerflappy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-08-2021
Heb al veel gelezen over dit onderwerp.
Echter lukt het me nogsteeds niet om het pst filetje te importeren. Heb het ook al gerepareerd met het reparatiesetje.
Hij zegt dat: een of meer parameters ongeldig zijn.

Besturingssysteem is windows 98

[ Voor 8% gewijzigd door killerflappy op 21-07-2003 11:00 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Hoe bedoel je importeren?

Ik neem aan dat je gewoon een oude backup van je mail wilt terug zetten?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• killerflappy
Weet niet precies hoe ze het hier voor elkaar hebben. Maar openen van het pst bestand lukt. Maar er word maar heel weinig weergegeven
Krijg nu de melding:
De eigenschappen van de informatieservice moeten worden gedefinieerd voordat de informatieservice kan worden gebruikt.

[ Voor 35% gewijzigd door killerflappy op 21-07-2003 11:27 ]

Verwijderd

je zult iets meer informatie moeten geven. Wat bedoel je bv met "Maar er word maar heel weinig weergegeven", zie je emails staan, kun je de inhoud lezen, zie je alleen mappen?

Normaliter open je een pst bestand in Outlook gewoon met /File/Openen. Maar neem aan dat je dat niet bedoelt?

• killerflappy
Krijg alleen mails te zien van voor 24-10-02.
De nieuwe niet. Deze mails zijn bij elkaar 16MB terwijl het pst-bestand bijna 30 mb is

Verwijderd

killerflappy schreef op 21 July 2003 @ 11:42:
Krijg alleen mails te zien van voor 24-10-02.
Dat doet vermoeden dat het een oude backup is, zo van rond 24 oktober vorig jaar ...
De nieuwe niet. Deze mails zijn bij elkaar 16MB terwijl het pst-bestand bijna 30 mb is
de grootte van het totale bestand zou ik niet zo op letten. Dat is een soort container die wel groter wordt als er mail inkomt, maar niet kleiner als er verdwijnt/. Je moet het ding dan eerst compacten.

Maar heb je meerdere folders? En is dan in geen van die folders mail recenter dan 24/10. Dan ben ik bang dat het inderdaad een oude versie is
Pagina: 1