[Topstyle] Cursor verdwijnt

Pagina: 1
Acties:

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Als ik in Topstyle CSS aan het kloppen ben dan soms verdwijnt mijn cursor opeens en dan kan ik tikken wat ik wil maar er komt niet op mijn scherm. Dan moet ik weer helemaal in het scherm klikken om weer verder te tikken.

En dit gebeurd niet 1 keer maar echt supervaak. Het gebeurd na een Enter, als ik <a intik en dan weer als ik <a href=" intik. Als ik dan heel snel bij <a href=" wat tik dan komen er wel een paar letters maar dan opeens stopt ie weer. Moet ik weer helemaal in het scherm klikken wilt ie verder gaan.

Ik dacht misschien gaat er iets mis met Topstyle dus ff opnieuw opstarten misschien maar helaas. Dan maar ff uninstallen die hap en opnieuw installen. Hmmmm helaas maakt niets uit. Nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen dus ik hoop dat iemand misschien een oplossing voor mij heeft :)

Overigens als ik naar een ander programma zoals dreamweaver ga en ga daar code kloppen dan doet ie het wel gewoon.
edit:
Ik heb ook ff een andere muis erop gegooit om te kijken of het daar aan lag, wat wel erg onwaarschijnlijk is en inderdaad dat werkte dus ook niet :'(

[ Voor 10% gewijzigd door IschaGast op 21-07-2003 11:04 ]

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Pfff gelukkig hij doet het nu weer :)

Ik heb alles nog een keer geuninstalled maar dit keer de custom way. Alles wegegooit wat weggegooit kan worden en toen opnieuw opgestart, weer geinstalleerd en voila hij doet het gelukkig weer.

Toch ergens een corrupt bestandje aanwezig denk ik.