Ik loop nu al een halve dag te zoeken hoe ik de borders kan verwijderen bij een JSplitPane. Een JSplitPane heeft een border om zich heen, heeft een border voor de devider, en heeft heeft 2 borders getekend om de 2 componenten die in hem zitten. Het gaat me om die laatste border. Ik heb al van alles geprobeerd en zelfs bij de plaf zitten knoeien, maar tot zover helaas geen resultaat.
hier is trouwens een voorbeeld van hoe ik het wil hebben:
De navigatorpanel en de general-project-data-panel zitten dus samen op een splitpane, en je kan ze ook gewoon resizen.
[edit]
Dat componentje met die blauwe rand en die shadowdrop heb ik al nagemaakt (hij tenslotte ook, want het is een eclipse component) en die komt binnenkort gratis op mijn site te staan. Verder heb ik nog een jdesktoppane aangepast zodat als een window zich echt maximized, dat je volledig van die vervelende rotborders afbent.
[edit2]
Ik heb per ongeluk JScrollPane geschreven ipv JSplitPane
hier is trouwens een voorbeeld van hoe ik het wil hebben:
De navigatorpanel en de general-project-data-panel zitten dus samen op een splitpane, en je kan ze ook gewoon resizen.[edit]
Dat componentje met die blauwe rand en die shadowdrop heb ik al nagemaakt (hij tenslotte ook, want het is een eclipse component) en die komt binnenkort gratis op mijn site te staan. Verder heb ik nog een jdesktoppane aangepast zodat als een window zich echt maximized, dat je volledig van die vervelende rotborders afbent.
[edit2]
Ik heb per ongeluk JScrollPane geschreven ipv JSplitPane
[ Voor 26% gewijzigd door Alarmnummer op 21-07-2003 10:51 ]