[Win2K]Prio van iexplore.exe blijvend op laag? (Poging 2)

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• DDan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-02 15:06

DDan

Team Leader of Team Gäöl

Topicstarter
Mijn eerste poging

Dat was de vraag, maar het gegeven antwoord werkt niet, IE wordt na het uitvoeren van "start /low iexplore.exe" (zowel via batch-filetje als dos-window) netjes gestart, maar met een normale prioriteit volgens taakbeheer (bevestigd trouwens door klein testje met flash programmaatje)

Overigens fijn dat ze je hier geneens de tijd geven om erop te replyen :? volgens mij zelf maar eens nadenken over netiquette voordat je mensen gaat uitmaken voor luilak |:(

@reemf, khad al een search gedaan op het forum, en via google, alleen met een aantal andere woorden, daar was die oplossing niet uitgekomen.

Edit: typo

[ Voor 3% gewijzigd door DDan op 21-07-2003 10:15 ]

Limburgs hoop in bange dagen: Team Gäöl @ Rosetta@Home

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-05 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

DDan schreef op 21 juli 2003 @ 10:10:
Mijn eerste poging
Overigens fijn dat ze je hier geneens de tijd geven om erop te replyen :? volgens mij zelf maar eens nadenken over netiquette voordat je mensen gaat uitmaken voor luilak |:(

@reemf, khad al een search gedaan op het forum, en via google, alleen met een aantal andere woorden, daar was die oplossing niet uitgekomen.
Dan had je in de netiquette kunnen lezen dat je dat dient te melden in je openingspost.
Wij kunnen niet raden wat je zelf allemaal al gedaan hebt, en of je zelf al wat gedaan hebt.
Vragen in de vorm van "ik heb een probleem, zoeken jullie eens een oplossing" doen we hier niet aan (maar dat weet je, want je kent de netiquette)

Sowieso is zomaar een nieuw topic openen ook 'not-done'

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.