Hi,
allereerst wil ik ff melden dat ik nieuw ben op dit forum, hallo allemaal!
Maar mijn probleem is: ik ben een newbie op gebied van moederboarden.
Ik had vorige week een nieuwe A7N8X gekocht (non-deluxe) en 2 reepjes DDR400 256.
Maar ik weet nu niet hoe je het goed instelt, want hij geeft me geheugen nu maar 100mhz ofzo geeft hij aan in het post menu.
wat info:
AMD XP 2200
Asus A7N8X
2x Twinmos DDR400 256
Ik begreep uit wat andere posts dat ik iets moet doen met de fsb ofzo... maar wat dit is weet ik ook niet echt.
Me processor werd gisteren 90 graden
dus vandaag ga ik ff nieuwe koelertje halen. Vanochtend probeerde ik het weer en werd hij 58 graden in bios zonder hevige activiteiten... dus heb ik hem maar weer op 1350 MhZ gezet ipv 1800. Iemand die nog een goede cooler heeft te adviseren?
Nou... alvast bedankt voor de hulp
P.S ik wil me system niet overclocken ofzo... ik wil gewoon dat ie het normaal doet... dus plz ook advies waarmee ik een stabiel system uit krijg
allereerst wil ik ff melden dat ik nieuw ben op dit forum, hallo allemaal!
Maar mijn probleem is: ik ben een newbie op gebied van moederboarden.
Ik had vorige week een nieuwe A7N8X gekocht (non-deluxe) en 2 reepjes DDR400 256.
Maar ik weet nu niet hoe je het goed instelt, want hij geeft me geheugen nu maar 100mhz ofzo geeft hij aan in het post menu.
wat info:
AMD XP 2200
Asus A7N8X
2x Twinmos DDR400 256
Ik begreep uit wat andere posts dat ik iets moet doen met de fsb ofzo... maar wat dit is weet ik ook niet echt.
Me processor werd gisteren 90 graden
Nou... alvast bedankt voor de hulp
P.S ik wil me system niet overclocken ofzo... ik wil gewoon dat ie het normaal doet... dus plz ook advies waarmee ik een stabiel system uit krijg