Toon posts:

dvd .img vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen

ik had een vraag met betrekking tot dvd en .img
is het mogelijk om zonder een brander een dvd op je hdd te zetten in een .img formaat.
heb win XP
graag programmatjes, met nero lukte het me niet (heb wel een cd brander maar geen dvd brander)

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:48

DUX

blijft ook nu voor Oranje

.img, Is dat geen CloneCD-formaat? Daarmee kun je ook images maken...

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Topicstarter
maar dan kan je ook zonder brander een img maken?

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-03 21:49

vehpol

Go Go Gadget!

Wat wil je met een img van een dvd als je het niet kan branden? Maar DVD's werken niet in *.img bestanden maar met *.vob, *.ifo en ehm.. nog 1 :)

In deze 3 verschillende bestanden is de hele structuur van een DVD vastgelegd en met deze files kan je ze ook meteen weer branden. Een *.img bestand maken is dan ook compleet zinloos.

Ceci n'est pas une signature!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-03 00:30

Jimbolino

troep.com

Verwijderd schreef op 21 juli 2003 @ 02:00:
maar dan kan je ook zonder brander een img maken?
probeer het zou ik zeggen

(hij wil natuurlijk een .img maken, rarren en op een fxp board gooien)

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• Novah
  • Laatst online: 20-02 17:03
vehpol schreef op 21 July 2003 @ 02:10:
Wat wil je met een img van een dvd als je het niet kan branden? Maar DVD's werken niet in *.img bestanden maar met *.vob, *.ifo en ehm.. nog 1 :)

In deze 3 verschillende bestanden is de hele structuur van een DVD vastgelegd en met deze files kan je ze ook meteen weer branden. Een *.img bestand maken is dan ook compleet zinloos.
.BUP files zitten er ook altijd bij. Een img maken is idd kansloos, kan net zo goed de vobs in een mapjes gooien ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
[quote
(hij wil natuurlijk een .img maken, rarren en op een fxp board gooien)[/quote]

niet iedereen heeft slechte bedoelingen, nee het is niet voor fxp board of iets dergelijks, ik krijg namelijk volgende week een brander
maar hou dat nutteloze commentaar gewoon weg.

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-10-2025
Ik gebruik het progje dvd decrypter is een gratis prog en te vinden via google...
Deze kan naar files of naar een .iso image rippen... Deze image mount ik dan weer
met deamon-tools...
Je kan dus ook zonder brander gewoon naar een image rippen!

• vehpol
  • Laatst online: 11-03 21:49

vehpol

Go Go Gadget!

Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 02:51:
[quote
(hij wil natuurlijk een .img maken, rarren en op een fxp board gooien)
niet iedereen heeft slechte bedoelingen, nee het is niet voor fxp board of iets dergelijks, ik krijg namelijk volgende week een brander
maar hou dat nutteloze commentaar gewoon weg.[/quote]

Dan moet je dat erbij zeggen dat dat de bedoeling is, of eigenlijk nog beter: De search gebruiken, maar aangezien ik ook de kwaadste niet ben: download DVDShrink, hardstikke gratis! (maar WEL alleen voor back-ups he ;))

Ceci n'est pas une signature!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-03 16:26

[...]
Dan moet je dat erbij zeggen dat dat de bedoeling is, of eigenlijk nog beter: De search gebruiken, maar aangezien ik ook de kwaadste niet ben: download DVDShrink, hardstikke gratis! (maar WEL alleen voor back-ups he ;))
Weer een compleet zinloos antwoord, het geeft namelijk geen antwoord op de vraag van de TS.

Ontopic dan maar, ik heb thuis een programma waarmee je zo een image kan maken, zal het straks effe online gooien.
Pagina: 1