Toon posts:

[Samsung 757MB] Pixels verder uit elkaar rechts dan links

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn bureau 2 monitoren, een Samsung 757MB en een Hansol 710P, welke ongeveer 10 centimeter uit elkaar staan. Verder zijn er geen apparaten met magnetische invloeden in de buurt.

Toch lijken de pixels op de Samsung 757MB aan de kant waar de Hansol ernaast staat verder uit elkaar te staan. Maar op de Hansol is niets te zien, en aangezien ze 10 centimeter uit elkaar staan: is die Samsung niet gewoon defect?

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 20:22
Okee... Ik hoop dat je het volgende reeds gedaan hebt anders mag hier wat mij betreft meteen een slotje op:

Heb je ze al uit elkaar gehad om te kijken wat ie doet als de andere er niet naast staat?

UNOX: The worst operating system

Verwijderd

Topicstarter
Sjoko schreef op 21 July 2003 @ 01:09:
Okee... Ik hoop dat je het volgende reeds gedaan hebt anders mag hier wat mij betreft meteen een slotje op:

Heb je ze al uit elkaar gehad om te kijken wat ie doet als de andere er niet naast staat?
Natuurlijk, anders had ik niet gepost hier. Heb ze ook:
- alle 2 heel lang uitgezet
- tijd alleen de samsung gebruikt
- samsung 48 uur los van stroom in een hoek gezet

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 01:31 ]

Verwijderd

In het monitor menu van de Samsung zal hoogstwaarschijnlijk een optie "Clear moire" zitten.
Misschien kun je daarmee wat bereiken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 04:56:
In het monitor menu van de Samsung zal hoogstwaarschijnlijk een optie "Clear moire" zitten.
Misschien kun je daarmee wat bereiken.
Helpt helaas niet, de "focus" optie helpte wel wat.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:10
Linearity functie kan er nix aan doen?
Als ik daar mee ga spelen zie ik het scherm nml ook vreemd heen en weertrekken :P

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
kan het niet te maken hebben met de specs van de monitoren? Ik heb ook een 757MB monitor staan en vind het beeld ook ietwat wazig, vooral aan de zijkanten. Met lage resoluties is dit probleem wat minder. (maar om nu 640x480 op een dual setup te draaien...)

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Pagina: 1