Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Zelfs lift vindt dat de mijne vroeger was:
-lift- coubertin119 posted a new message in forum [15 - LA] - (Gefeliciteerd) - visit Gefeliciteerd
*** Neo is now known as ReemF
-lift- alexandervisser posted a new message in forum [15 - LA] - (Feli Fused) - visit Feli Fused
[ Voor 120% gewijzigd door coubertin119 op 20-07-2003 22:39 ]
Skat! Skat! Skat!
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[ Voor 62% gewijzigd door Grrrrrene op 20-07-2003 22:37 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Hoewel ik (bijna) nooit post in W&L lees ik het toch altijd met veel plezier
Ja die van jouw was vroegercoubertin119 schreef op 20 July 2003 @ 22:36:
Ik was er echt wel vroeger, deze toe, de mijne open, mijnes was 100% zeker vroeger
Maar ik lig nu wel helemaal dubbel hiero
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 20:04
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
[ Voor 34% gewijzigd door simon op 20-07-2003 22:51 ]
|>
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
The devil is in the details.
Dat leer je niet in één tel.
Daar moet je in groeien,
Om de boel niet te verknoeien.
Maar de nieuwe lite-mod Fused,
Raakt niet gauw confused.
Want zie het sterke team,
Plaats zeker een hart onder de riem.
Veel plezier in 't modden daar,
Al zijn de draadjes soms best zwaar.
Ach dat weet je zelf al lang,
Je bent daar bijna het behang.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Ik vroeg het me inderdaad net af of hij wel langharig isVerwijderd schreef op 20 July 2003 @ 22:55:
En weer hebben wij een stuk tuig gevonden om ons te helpen bij het in bedwang houden van al die andere stukken langharig werkschuw tuig op W&L. Sterkte Fused met deze belangrijke taak, en veel plezier op W&L!

kan ie ook wel gebruiken

[ Voor 18% gewijzigd door Fludizz op 20-07-2003 23:24 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Moge kracht ende objectiviteit u bij staan in de strijd tegen drogredeneringen en preken.
Je moet wel nu wel een keertje naar een W&L-meeting komen.
Btw, niet iedereen @ W&L is langharig werkschuw tuig.
GoT's W&L is wet!!11

Ik heb al heel lang gezocht, maar ik kan dat programma niet vinden wat jij gebruiktKroontjesPen schreef op 20 July 2003 @ 23:14:
Modden in W&L,
Dat leer je niet in één tel.
Daar moet je in groeien,
Om de boel niet te verknoeien.
Maar de nieuwe lite-mod Fused,
Raakt niet gauw confused.
Want zie het sterke team,
Plaats zeker een hart onder de riem.
Veel plezier in 't modden daar,
Al zijn de draadjes soms best zwaar.
Ach dat weet je zelf al lang,
Je bent daar bijna het behang.
![]()
Klasse jij
Of je bent een uit het collective ontsnapte pr0n-drone met linksomdraaiende elektrokinetische there-is-no-spoon-bending-powers, beinvloed door het substellair leven van Terra Noche ten tijde van de 2e Romeinse overheersing van Atlantis - iets waar velen van ons geen weet van hebben omdat het mannelijk voorgeslacht van eerdergenoemd vitus-isolomentum ten onder is gegaan aan de algeheel geldende natuurkrachten die golden in een subterrarium als deze omgeving herbergde (weinig vegetatie naast standaard zeewier en Goddelijke interventie-bloemkolen van Neptunus en zijn Heilige Bel-Baal-Drietand met hoofdpijnverschijnselen) - en dientengevolge is het Heilig Vuur vanuit diens magmatisch geladen elevatie-levetatieprincipe begonnen aan de laatste afzink naar het huidig leefklimaat, waar de antipoden geen invloed meer op ons uit kunnen voeren vanwege het half-opgeheven forcefield van Meulenberg-am-See (en bovendien confirmeren onbetrouwbare bronnen dat het drinken van Spa-water helemaal niet zo gezond hoeft te zijn) en waar de Rothschilds en halfplakkerige gordijnhouders uit de Louis-Quatorze-periode niet door de mythe van de halfdorstige maan met elkaar werden verbonden, en hiermee begin je dus aan de Taak die al eeuwen, neen miljarden lichtjaren geleden in woord was ontsproten aan ons aller Beginselmaker: de Waarheid, de Almachtige, de Koning van het Rijk der welvaart en Onmetelijkheid... je bent het kleinste rad dat de grootste molen draaiende moet houden...
...of je hebt voorheen aardig je best gedaan om de mafheid van W&L te ontcijferen en - indien nodig - te verbeteren.
Either way: feli + plezier ermee.
This W&L feli was brought to you by Square Encirclements, Volume of the Mind - Prophecy III beta.
Btw: nice touch Kroontjespen!
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Die hard W&L style gepostthe_Omniscient schreef op 21 July 2003 @ 01:52:
Ok, ik heb er even over nagedacht maar het zit dus zo:
[heel verhaal]
...of je hebt voorheen aardig je best gedaan om de mafheid van W&L te ontcijferen en - indien nodig - te verbeteren.
Either way: feli + plezier ermee.
This W&L feli was brought to you by Square Encirclements, Volume of the Mind - Prophecy III beta.
Btw: nice touch Kroontjespen!
Ik hoop voor Fused dat ie weet waaraan ie begonnen is

et beste zou zijn als je een gigantische lap tekst zou opschrijven en daarmee nog meer zou zeggen dan de tekst zelf beschrijft
Maar helaas... voor een felicitatie is dat helaas niet mogelijk, omdat dan een simpel gefeliciteerd of succes en dergelijke volstaat... In dit geval constateer ik dus dat het overduidelijk is dat de uiterst competente en gecompliceerde post van the_Omniscient een zekere mate van redundancy bevat en dus simpelweg vrijwel niks constructiefs of aanvullends zegt.
Simpel samengevat: Je zegt teweinig met te veel woorden!
Je zou nog es moe worden van et typen zeg
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
naja, veel succes Fused
[ Voor 14% gewijzigd door ThaDaNo op 22-07-2003 12:55 . Reden: Hier heeft nooit winston churchill ingestaan hoor >:) klein foutje ]