Ik heb de search gebruikt, maar heb geen bruikbare info kunnen vinden (heb waarschijnlijk niet de goede search opties of criteria gebruikt, ik ben er echt niet goed in).
Ik ben in het bezit van een Saphire atlantis radeon 9100, en deze maakt nogal een herrie, er zit een 4 cm fannetje op en een klein sinkje, maar omdat er geen gaten in t kaartje zitten kan ik er niet zo'n ubermooie passieve vga koeler van zalman op zetten.
Weet iemand waar ik een stil (passief hoeft nieteens) koelertje kan kopen die wel op mijn kaartje past, (ik heb ook al bij een aantal webwinkels gekeken, maar daar vind ik alleen NB koelers of dat grote ding van zalman en een NB oeler is imho niet genoeg)
n.b.: sorrie voor de lap text en de enigsins n00b-achtige vraag
[edit]@pollewob, bedoel je op dat standaard 4 cm sinkje,
dat gaat nooit passen IMHO[edit]
Ik ben in het bezit van een Saphire atlantis radeon 9100, en deze maakt nogal een herrie, er zit een 4 cm fannetje op en een klein sinkje, maar omdat er geen gaten in t kaartje zitten kan ik er niet zo'n ubermooie passieve vga koeler van zalman op zetten.
Weet iemand waar ik een stil (passief hoeft nieteens) koelertje kan kopen die wel op mijn kaartje past, (ik heb ook al bij een aantal webwinkels gekeken, maar daar vind ik alleen NB koelers of dat grote ding van zalman en een NB oeler is imho niet genoeg)
n.b.: sorrie voor de lap text en de enigsins n00b-achtige vraag
[edit]@pollewob, bedoel je op dat standaard 4 cm sinkje,
dat gaat nooit passen IMHO[edit]
[ Voor 7% gewijzigd door dikiedik op 20-07-2003 21:09 ]
ride on