Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024
3Dmark Futuremark heeft volledige focus nodig op de benchmark, om zo de beste resultaten te halen. Zo kan het programma alle bronnen en het gegeugen tot zich zelf nemen. Als jij dan andere dingen op je comp hebt draaien, waarvan het scherm ververst oid, wil dat scherm voorrang en duwt het Futuremark weg. Het programma stopt dan automatisch, om foutive scores te voorkomen.
Dus geef even aan welk OS je hebt en wat je zoal aan hebt staan. Ook even posten wat je al hebt geprobeer ofzo.
Dus geef even aan welk OS je hebt en wat je zoal aan hebt staan. Ook even posten wat je al hebt geprobeer ofzo.
Ah, ik draai WinXP en heb MSN, Logitec Mouse ware, Netwerk con, MBM, Rage3d tweak op het moment draaien. Ik zal zo is proberen zonder MBM. Ik heb met drivers en bios zitten klooien omdat ik dacht dat daar het probleem lag.
Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024
MSN zou het ook kunnen geven en eventuele virusscanners ook...Machiel187 schreef op 20 July 2003 @ 20:54:
Ah, ik draai WinXP en heb MSN, Logitec Mouse ware, Netwerk con, MBM, Rage3d tweak op het moment draaien. Ik zal zo is proberen zonder MBM. Ik heb met drivers en bios zitten klooien omdat ik dacht dat daar het probleem lag.
Deze plek is te koop.
MSN zou het probleem heel goed kunnen geven omdat die altijd zo'n irritant venstertje geeft wanneer er weer iemand online is of iets tegen jou gaat zeggen. Probeer MSN eens uit te zetten.
Btw, het beste is, dat als je gaat benchmarken, dat je even alles uit zet
Btw, het beste is, dat als je gaat benchmarken, dat je even alles uit zet
[ Voor 28% gewijzigd door internetinfo op 21-07-2003 12:02 ]