Na een reinstall van Windows Server 2003 Standard probeerde ik de drivers voor mijn Creative Live ! geluidskaart type SB 0220 te installeren. Ik heb de audio opties in windows aangezet. DirectSound werkt. Ik heb een andere geluidskaart die goed geluid produceert.
Bij het installeren krijg ik de foutmelding "Access denied" bij het kopieren van bestanden. Nieuwe hardware wizard vind de hardware. Herkent het apparaat en type. Er zijn geen standaard Windows-drivers beschikbaar.
Ik heb nu de originele cd (XP-drivers) en de drivers van de Creative website geprobeerd. Ik heb ook via via nog een cdtje met drivers van een vrined van me gehad voor een ct4800 serie. Bij allen krijg ik dezelfde melding.
Mijn event viewer blijft leeg m.b.t deze soft en hardware.
In een andere pci-slot blijf ik dezelfde melding krijgen
Zoeken op Google en Tweakers leverde me helaas niks op ..
Kan iemand me misschien helpen ?
Bij het installeren krijg ik de foutmelding "Access denied" bij het kopieren van bestanden. Nieuwe hardware wizard vind de hardware. Herkent het apparaat en type. Er zijn geen standaard Windows-drivers beschikbaar.
Ik heb nu de originele cd (XP-drivers) en de drivers van de Creative website geprobeerd. Ik heb ook via via nog een cdtje met drivers van een vrined van me gehad voor een ct4800 serie. Bij allen krijg ik dezelfde melding.
Mijn event viewer blijft leeg m.b.t deze soft en hardware.
In een andere pci-slot blijf ik dezelfde melding krijgen
Zoeken op Google en Tweakers leverde me helaas niks op ..
Kan iemand me misschien helpen ?