Dit is misschien een rare topic maar ik vraag het maar
Anders sluit het maar 
Ik ben op zoek naar een andere programmeertaal om te leren.
Ik kan al HTML + CSS + PHP + MySQL + Javascript
en een beetje XML + Visual Basic
Visual Basic vind ik niet zo'n mooie taal.. Kwil lievere een krachtigere taal maar kwil internet talen
XML kan ik een beetje maar ik snap nog steeds niet de zin niet terwijl ik al zoveel erover heb gelezen
Tis gewoon een leuke gegevens paginaatje
(Handig voor trackers... waar nog meer voor
)
Voor de rest.. tja.. wat heb je nog meer? PostGresql.. nouja.. Ik ken MySQL... meer SQL hoeft niet
SQLlite aan ut lere
uhm.. wat nog meer? XLST, tja.. tis handig maar kdenk niet dat ik het nodig heb...
Voor de rest... ASP.. PHP is beter
En ga zo maar door... Effe kijken wat er van deze topic terecht komt... Doel is dat ik een leuke programmeertaal ga lere
Ik ben op zoek naar een andere programmeertaal om te leren.
Ik kan al HTML + CSS + PHP + MySQL + Javascript
en een beetje XML + Visual Basic
Visual Basic vind ik niet zo'n mooie taal.. Kwil lievere een krachtigere taal maar kwil internet talen
XML kan ik een beetje maar ik snap nog steeds niet de zin niet terwijl ik al zoveel erover heb gelezen
Tis gewoon een leuke gegevens paginaatje
Voor de rest.. tja.. wat heb je nog meer? PostGresql.. nouja.. Ik ken MySQL... meer SQL hoeft niet
SQLlite aan ut lere
uhm.. wat nog meer? XLST, tja.. tis handig maar kdenk niet dat ik het nodig heb...
Voor de rest... ASP.. PHP is beter
En ga zo maar door... Effe kijken wat er van deze topic terecht komt... Doel is dat ik een leuke programmeertaal ga lere