"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758
Kijk eens wat de waardes zijn die je voeding afgeeft, dat kan je in het bios zien.
En test ook het geheugen meteen ff met Memtest86 oid.
[ Voor 14% gewijzigd door dreeke op 20-07-2003 20:48 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Ook het geheugen heb ik al getest.
De PC draait nu al 7 uur bij mij thuis ZONDER enig probleem, maar bij mij kameraad niet.
Denk dat het aan zijn verlengsnoer voor de PC ligt, hij moet maar eens een nieuw kopen denk ik, als ie terug uit verlof is.
"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758
Kan ik me haast niet voorstellen als de kast ook is voorzien van een Aopen voeding. Zelfs een 300W Aopen voeding moet dit kunnen trekken.MadMarky schreef op 21 July 2003 @ 00:46:
Het lijkt me duidelijk het syndroom van een voeding die het net niet meer trekt...
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Verwijderd
is de boel geaard bij hem of bij jou wat een verschil kan opleveren.
probeer es een andere powerkabel.
Ik ga hem gewoon de pc teruggeven met de raad een nieuwe stroomkabel/verdeler te kopen. Wat kan ik in hemelsnaam nog meer doen? De PC werkt perfekt, bij mij althans.
AARDE.
Zeker met de hedendaagse machines wordt een geaard stopcontact steeds belangrijker.
Ik zou dat allereerst nakijken. Zeker aangezien het bij jou wel goed loopt, en bij hem niet.
Mocht het niet de aarde zijn, moet je het sowieso in die richting zoeken. Waarschijnlijk duikelt bij hem de spanning dan nog wel eens in elkaar.
Voor beide problemen is een UPS een hele leuke oplossen, en hoeft niet veel te kosten.
Maar ik ga alles eens nakijken.