Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
Hahaha...exactly my thoughts!Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 20:13:
Offtopic maar toch: dat spel roeleerde de pan uit!
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
En 't roelt idd enorm hard!
Ik heb gelukkig een 386 staan met MSDOS dus dat gaat gewoon goed.
Misschien krijg je het aan de praat en met geluid via VDMSound. Dat zou je gewoon eerst moeten proberen eigenlijk. Ik moet zo weg dus ik heb er nu geen tijd voor, anders zou ik 't zelf proberen.
BTW: er is ook nog pac-in-time, een bijna directe kopie van Fury, maar dan met 1 karakter ipv 4: Pac-man. De levels zijn gewoon hetzelfde meen ik. Heel flauw want de Furries zijn veel schattiger
Ik wil je topic niet kapen maar is er iemand die me kan vertellen hoe je UIT het spel komt? Ik heb geen flauw idee en in MSDOS betekent dat dus dat je mag rebooten
[ Voor 50% gewijzigd door Cyphax op 21-07-2003 13:42 ]
Saved by the buoyancy of citrus
volgens mij moest je dan esc. als laatste indrukken, en dan kwam je gewoon weer terug in DOS
Even je partitie mounten en spelen maar
These are my principles. If you don't like them, I have others.
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Als het niet gaat, probeer dan de compability mode aan te zetten.
Dat doe je in de opties van een shortcut
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Verwijderd
Was een humor knokspel met dieren (ala tekken zeg maar), heb ik veel lol mee gehad.
Opgelost; dosbox fullscreen draaien en dan pas Fury opstarten...oVRoM schreef op 21 juli 2003 @ 23:07:
Hmm in dosbox laat 'ie alleen muziek horen, 't spel doet het niet
Nutcaze: Als je het desbetreffende spel toch nergens kunt vinden kan je altijd overwegen om een gevraagd advertentie te plaatsen op één van de bekende veilingsite's
Dit topic is gesloten.
![]()