Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Post history doet vaag

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Was net de post history van durden ff aan t bekijken (vraag me niet meer waarom, maar dat doe ik wel vaker)

Komen er 3 topic op het scherm, maar er saat boven dat hij er wel 9788 topic over 322 pagina's zijn, dit snapte ik dus al niet...

Maar op pagina 6 bijvoorbeeld staat geen enkel topic.

Ik dacht aanvankelijk dat het gesorteerd stond op posts/dag.

Op pagina 1 alleen de posts van vandaag, op pagina 2 de posts van gister etc...

Maar ik kan in het prefs scherm niets terug vinden daarover, misschien dat het alleen een mod-only functie is.

Maar dat lijkt ook niet helemaal op te gaan, want op pagina 5 zouden dus de reacties van hem 4 dagen geleden moeten staan (=16 juli). Echter er staan 2 topics waarbij in de ene voor het laatst is gepost de 15/7/03 en in de ander de 14/7/03. Durden's post in het eerste topic (die van de 15e) is al van 13/7/03.

Is dit een feature (wel een rare dan), of klopt er iets niet. Ik vind het allemaal een beetje raar.

Verwijderd

Toen heb ik vrij veel in topics gepost, welke jij niet kan zien met je huidige rechten :) Denk hierbij aan de HK, gesloten SM-topics, verschillende crewfora, Area61 en het HK-screening forum.

Nu de vraag: waarom ik? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 17:51 ]

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Dit heeft waarschijnlijk dezelfde oorzaak als de bug die ik hier aangemeld heb:
[rml][ BUG] post history in myreact[/rml]

Maw: de topics die je niet mag zien worden niet getoond, maar er wordt geen rekening gehouden met de pagina's

Who is John Galt?

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11 20:43
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/8473/thumb.png

ik zie hier wel gewoon topics staan :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 17:50:
Toen heb ik vrij veel in topics gepost, welke jij niet kan zien met je huidige rechten :) Denk hierbij aan de HK, gesloten SM-topics, verschillende crewfora, Area61 en het HK-screening forum.

Nu de vraag: waarom ik? :P
Maar het was toch zo dat als je in de HK poste je die niet te zien kreeg, maar dat die ook niet meetelden. Zodat je gewoon 25 topic/pagina krijgt.

Overigens heb ik het niet over het myreact gebeuren, want daar is ook iets vaags mee aan de hand. In de MyReact van durden staat maar 1 topic (dit topic) terwijl als je op posthistory klikt, er 4 topic te zien zijn (waaronder 3 actieve)

Waarom jij, omdat ik een beetje aan t kutten was met met myreact en durden de enige is die mij ooit een pushmessage had gestuurd. (hij moest zonodig een topic naar hk verplaatsen waar ik niet in kon)

Verwijderd

Topicstarter
Teckna schreef op 20 juli 2003 @ 17:56:
[afbeelding]

ik zie hier wel gewoon topics staan :?
Jij hebt 100 topics / pagina, ik maar 25, dus dan komt het niet meer overeen...

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 juli 2003 @ 17:58:
[...]

Overigens heb ik het niet over het myreact gebeuren, want daar is ook iets vaags mee aan de hand. In de MyReact van durden staat maar 1 topic (dit topic) terwijl als je op posthistory klikt, er 4 topic te zien zijn (waaronder 3 actieve)
Van die missende 4 topics voor jou staan er 2 in de Huiskamer en 2 in Crew Algemeen. Dit heeft dus weer te maken met een rechtenkwestie :).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 17:58:
[...]

Maar het was toch zo dat als je in de HK poste je die niet te zien kreeg, maar dat die ook niet meetelden. Zodat je gewoon 25 topic/pagina krijgt.
De posts voor de HK telden in het algemeen niet mee (hoewel nu weer wel geloof ik), maar dat is iets anders :) Het probleem is idd een rechtenkwestie en staat verder beschreven in justmental's topic: [rml][ BUG] post history in myreact[/rml] :)

Verwijderd

Topicstarter
Harm schreef op 20 July 2003 @ 18:01:
[...]

Van die missende 4 topics voor jou staan er 2 in de Huiskamer en 2 in Crew Algemeen. Dit heeft dus weer te maken met een rechtenkwestie :).
Ow ja, de normale posthistory laat de bovenste 25 topics zien, de myreact versie de top 5.

Ik blijf het een beetje vaag systeem vinden. Volgens mij moet het makkelijker zijn om de top 5 topics op te vragen waarbij je wel toegang hebt dan eerst de top 5 van een poster op te vragen, en vervolgens gaan kijken of je wel toegang hebt.

Maar het probleem is me duidelijk
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.