Toon posts:

Mijn dosspelletje wil niet draaien onder xp :'(

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een dosspelletje draaien wil onder xp zegt dat spelletje dat het niet kan, ik heb volgens dat spel minder dan 8mb geheugen :\ Hoe fix ik dit?

heb er trouwens 512 dus daar ligt het echt niet aan!! :D

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-05 07:51
welk spel??

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Verwijderd

Topicstarter
death rally :D super vet krijg je een kevertje... mag je zelf een kleurtje geven!! en daar moet je dan mee racen en als je t goed doet kun je hem tunen :D is btw van boven af...

maargoed t gelul over t spelletje zelf maakt hem nog niet he :p

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
http://www.ece.mcgill.ca/~vromas/vdmsound/

de oplossing voor al je problemen :Y)

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Topicstarter
werkt 'nog niet :( lijkt mij dat dit alleen voor geluid is komt wel mooi uit ff testen :)

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05 21:16

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Kijk voor de grap hier eens naar:

SPV-faq

En dan met name het stuk over oude DOS games in combinatie met Win XP. Hierin staan veel tips die je kunt proberen. Waarschijnlijk zal het je hiermee wel lukken. :)

BTW: als je een beetje gezocht had, was je hier waarschijnlijk zelf ook achter gekomen.

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 12:16
Probeer het eens met het programma DOSBox. Verder denk ik dat je ook wel iets verder komt als je eens gaat [search=DOS spellen, geheugen], aangezien dit probleem redelijk vaak voorkomt :)

Uiteraard hoort dit eigenlijk in Spielerij - Problemen & Vragen, aangezien Windows Operated Systems bedoeld is voor Windows problemen en SPV voor de spellen, maar hij zal wel verplaatst worden, dus dat komt vanzelf goed.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
hm dosbox is idd leuk speeltje maar deathrally doet het nog niet :( ligt aan dosbox

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 20:43:
hm dosbox is idd leuk speeltje maar deathrally doet het nog niet :( ligt aan dosbox
'Doet het nog niet'.
Daar kunnen we altijd zoveel mee ;).
Afbeeldingslocatie: http://www.northerner.com/large_images/scg650k.jpg

Kortom: Geef even wat meer info, lees de links die je hier gekregen hebt eens door, en probeer het vervolgens in het juiste subforum, maar lees dan wel de FAQ Forumgedrag - Topicstart even door, daar staat netjes op een rijtje welke info we graag in je openingspost zien, zoals de dingen die je geprobeerd hebt en de topics die je gevonden hebt ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.