Toon posts:

Earth 2150

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He tweakers, kijk eens op http://www.playzone.nl voor een preview,
het is echt mooi.

Bijv tunnels graven tot onder bunker tegenstander, tunnels dichten, tanks in de kleur van de tegenstander overspuiten, dummy tanks bouwen, en zelfs je eigen units ontwerpen, ondertussen neemt het HQ het dan over, bijv. de defence, dan doe je zelf de offence!

waar kan ik een demo of hele versie downen als dat mogelijk is:?

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 13:03
De demo kun je overal halen. De volledige versie ook....in de winkel wel te verstaan (hij is al wat ouder, en daarom moeilijker te vinden op internet, mag je ook niet vragen hier)

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

Foxz

343 Guilty Spark

Bij de Free Record Shop kost ie nog maar 59,95, mooi titeltje om te kopen. Heb 'm zelf ook.

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 11:00
Dit is inderdaad een erg gaaf spel. Ik speel het nu enkele maanden en het blijft een uitdaging. De missies zitten goed in elkaar. De AI in Skirmisch kan misschien wel wat beter, maar het mooie is dat je met een taaltje (Earth C) echt ALLES kunt scripten, tot en met je eigen campagnes. Er zijn gasten die heel geavanceerde scripts hebben gemaakt die de unit veel intelligenter maken. Kun je downloaden en gebruiken.

Grafisch zeker goed, misschien wel wat saai qua kleurstelling, want alle gebouwen hebben dezelfde kleuren. De wapens zijn goed en de partijen zijn redelijk uitgebalanceerd, alleen schijnen de Lunars favoriet Online te zijn, omdat zij overal gebouwen kunnen droppen, dus ook in het kamp van de tegenstander.

Kortom, zeker een aanrader, dus kopen die hap!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

TIP: Klik op me huisje voor meer info.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/