Win10 Pro x64, I7-3770, Z77A-GD65, 16GB G.Skill, SSD 850-256, GTX970
gaat niet werken. bij usb moet er een master zijn wat weer meer electronica in een telefoon of digicam oplevert.
kan je beter een cam uitzoeken met bluetooth (als ze er zijn, anders komt dat vast wel), er zijn al zat gsm's die dat wel begrijpen. Daar kan je easy een p2p mee maken.
Je PC levert die stroom, niet je GSM in dit geval. Je hebt ook zat digicams met USB, dus dat is het probleem niet.Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 17:33:
usb levert toch ook voeding? moet een flinke accu in die gsm dan
kans acht ik groter dat er gewoon een cardreader in een gsm komt. voor mp3's en foto's e.d.
sd kaartjes of een andere kleine techniek.
sd kaartjes of een andere kleine techniek.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
pc heeft een usb host adapter (waar je dus andere apparaten op kan aansluiten) een digicam met usb is gewoon een client en is dus heel wat anders.Aikon schreef op 20 July 2003 @ 18:06:
[...]
Je PC levert die stroom, niet je GSM in dit geval. Je hebt ook zat digicams met USB, dus dat is het probleem niet.
Er zijn inmiddels al wel adapters leverbaar waar je USB van je laptop als lader kan dienen voor je GSM...nu nog een kwestie van software schrijven die ze ook aan kan sturen...moet gewoon kunnen lijkt me zo
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Verwijderd
ow wacht ff. ik dacht dat het ging over een gewone digicam aansluiten op een gsm.Aikon schreef op 20 July 2003 @ 18:06:
[...]
Je PC levert die stroom, niet je GSM in dit geval. Je hebt ook zat digicams met USB, dus dat is het probleem niet.
want je gsm aansluiten via usb aan een pc kan namelijk allang.
lama
[ Voor 95% gewijzigd door XoReP op 20-07-2003 18:29 ]
die kabels gebruiken gewoon de power voorziening van usb om op te laden, komt geen data aan te pas. met alleen software kom je er nooit.The_Eagle schreef op 20 July 2003 @ 18:14:
Er zijn inmiddels al wel adapters leverbaar waar je USB van je laptop als lader kan dienen voor je GSM...nu nog een kwestie van software schrijven die ze ook aan kan sturen...moet gewoon kunnen lijkt me zo
usb op gsm gaat echt nooit komen, er is nu 1 pda met usb host adapter en die kan volgens mij ook maar een paar camera's aansluiten, alleen camera's die gewoon worden gezien als extra hd.
echt geheugenkaart lezer is het eerst wat er gaat komen, of heel misschien bluetooth maar dan moet de software in de camera zitten.
echt geheugenkaart lezer is het eerst wat er gaat komen, of heel misschien bluetooth maar dan moet de software in de camera zitten.
Ja, dat snap ik.cosmoOo schreef op 20 July 2003 @ 18:08:
[...]
pc heeft een usb host adapter (waar je dus andere apparaten op kan aansluiten) een digicam met usb is gewoon een client en is dus heel wat anders.
Maar nu ik de startpost nog een keer lees snap ik wat olie bedoeld. Ik begreep het net dus gewoon verkeerd, laat maar dus
offtopic:
Niet om lullig te doen; maar edit je post, telkens 2x achter elkaar posten is beetje overbodig
Niet om lullig te doen; maar edit je post, telkens 2x achter elkaar posten is beetje overbodig
waarom zou dit niet komen? het is er al.
zie http://www.usb.org/developers/onthego
alleen heb ik nog geen producten gezien ervan
zie http://www.usb.org/developers/onthego
alleen heb ik nog geen producten gezien ervan
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Pagina: 1