De search wees mij erop dat dit al vaker fout ging, maar aangezien ik eigenlijk geen oplossing heb kunnen vinden probeer ik het ook nog een keertje.
Het systeem werkt perfect zonder de iframe, maar zodra deze erbij komt valt alles in het water. Ik vermoed dan ook dat ik de Iframe moet laten vallen en met gewone frames moet gaan werken. Toch zou ik graag even weten waarom deze manier niet werkt, misschien dat jullie dit kunnen toelichten.
Alvast bedankt !
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| <CENTER> <TABLE height="100%" width="640" border="1" bordercolor="#FF0000"> <TR> <TD>lege cel aan de bovenkant</TD> </TR> <TR bgcolor="#000000"> <TD height="60">zwarte balk bovenkant</TD> </TR> <TR> <TD><IFRAME SRC="inhoud.htm" name="inhoud" width="640" height="360"></FRAME></TD> </TR> <TR bgcolor="#000000"> <TD height="60">zwarte balk onderkant</TD> </TR> <TR> <TD>lege cel aan de onderkant</TD> </TR> </TABLE> </CENTER> |
Het systeem werkt perfect zonder de iframe, maar zodra deze erbij komt valt alles in het water. Ik vermoed dan ook dat ik de Iframe moet laten vallen en met gewone frames moet gaan werken. Toch zou ik graag even weten waarom deze manier niet werkt, misschien dat jullie dit kunnen toelichten.
Alvast bedankt !
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad