Iemand ervaring met IN-Nederland?

Pagina: 1
Acties:

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een hosting provider. Momenteel heb ik nog een account bij De Heeg, maar m'n arme studenteninkomentje trekt die 550 euro per jaar niet meer zo goed :P Ben dus op zoek naar een wat goedkopere host. Nu kwam ik deze tegen: http://www.in.nl/formulie...ng/website-n-hosting.html

De prijs is erg goedkoop, en mijn wensen (php, mysql, 20GB of hoger bandwith, 300 MB of hoger space) staan er. Rest nog de vraag of het een beetje betrouwbare verbinding is, en is het een net bedrijf dat netjes je meel beantwoord? Iemand ervaringen dus met IN-Nederland?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 05:55

Sen

<-->

Hun hebben hun colocated server geplaatst bij http://www.io.nl als je die prijzen ziet voor colocated en wat in er voor vraagt hebben ze zo te zien een hele kleine marge.

Kun je van zon marge rond komen ?

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Nee, dat kan niet. Ik zou persoonlijk geen diensten betrekken bij een bedrijf dat bij zo'n toko hangt. Liever wat financieel gezonders. :)

En dat zeg ik helemaal eerlijk, niet met een bepaalde bedoeling :)

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Wat bedoel je precies met die marge? :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

Ik zou 't gewoon doen, maar dan moet je niet hier komen zagen als je straks in de problemen zit... :)

• Sen

Sen

<-->

www.Goku.nl schreef op 21 July 2003 @ 11:06:
Wat bedoel je precies met die marge? :?
Ik koop iets in voor 70 euro ik verkoop het weer voor 71 euro. Dan heb je 1 euro marge. Zo ongeveer dan je moet ook nog de overige kosten er af halen.

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Mja, da's waar... Maar ja, als ze verder wel een degelijk bedrijf zijn en er van rond kunnen komen.. Ze zeggen zelf zo goedkoop te kunnen zijn omdat je moet betalen voor de hosting, doe je dat niet... dan sluiten ze je gewoon af, ipv een incassobureau te sturen, dat veel geld kost. Is hier niemand die ook een pakketje bij IN-Nederland heeft?

Mijn foto's op Flickr.

• Sen

Sen

<-->

www.Goku.nl schreef op 21 juli 2003 @ 12:28:
Mja, da's waar... Maar ja, als ze verder wel een degelijk bedrijf zijn en er van rond kunnen komen.. Ze zeggen zelf zo goedkoop te kunnen zijn omdat je moet betalen voor de hosting, doe je dat niet... dan sluiten ze je gewoon af, ipv een incassobureau te sturen, dat veel geld kost. Is hier niemand die ook een pakketje bij IN-Nederland heeft?
Dus ze zijn zo goedkoop omdat je moet betalen :? Wtf is dat :P :P

Maar reken hier in nederland op 2 euro per GB en reken de prijzen eens uit. Ze zullen wel flink overboeken maar reken het toch maar eens uit :)

Wat ook nog kan is dat hun hosting verkopen in usa en zelf in Nl Colocated zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door Sen op 21-07-2003 13:10 ]

Verwijderd

www.Goku.nl schreef op 21 July 2003 @ 12:28:
Dat slaat natuurlijk nergens op. Als een incasso bureau meer zou kosten dat het zo opbrengen, waarom denk je dan dat bedrijven incassobureau's inschakelen?

Verder is zoiets zeggen natuurlijk oerdom, omdat je daarmee gewoon misbruik uitlokt.

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Quote van de site:
Vraag Waarom zijn jullie zo goedkoop?

Antwoord IN.be en IN.nl hebben altijd al geijverd voor een betaalbaar internet. Waar mogelijk standariseren wij en doen wij zaken automatisch. U betaalt altijd vooruit daardoor hebben wij geen incasso kosten. Wij zitten niet op een a-lokatie (maar onze servers wel) zetten zelf onze koffie en legen onze prullenbak ook zelf. Er kan nog veel verbeterd worden, ook op het gebied van efficiëntie, en dat moet ook om onze vooropgestelde targets te halen. Wat dat betreft zijn wij nooit tevreden. Internet moet voordeliger!

--------------------------------------------------------------------------------

Vraag Prijzen zijn zo laag komen er dan banners op de op mijn site?

Antwoord Neen, U heeft reeds van de het home-hosting pakket een volledige site met eigen FTP toegang maar natuurlijk zonder banners

Mijn foto's op Flickr.

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

Deze hostingsprovider lijkt mij wel aan trekkelijk, heeft iemand hier ervaring mee?

http://www.jenthosting.com/main.php
Pagina: 1