Ik heb nu alweer ruim een jaartje geleden de Terratec Xlerate Pro PCI geluidskaart via Internet bij Informatique (http://www.informatique.nl) besteld en was er dolgelukkig mee vanwege alle 3D-geluid-ondersteuningen voor gamen enz.!
Maar een 6 maanden geleden wilde ik voor 't eerst LP's op cd gaan zetten en had ik de Line-In nodig van me Xlerate. Toen kwam dus 't probleem want die deed 't niet. Ik Soundblaster128 Pci erin gezet, deed 't perfect. Ik Informatique gebeld, lui zeiden:"Stuur maar op!"
Ik opsturen voor F12,50........ ....... .... ... .. .
Ik 2 maanden later opgebeld (1x!), die lui:"Nee, die ligt nog bij de leverancier, dat kan soms wel 2/3 maanden duren!"
Dat was al niet fijn, maar na 3 1/2 maand belde ik maar weer eens:"Nee, die ligt nog bij de leverancier, t duurt wel lang ja, we zullen nogmaals contact opnemen!"
Ik wachten..... :Z:Z:Z:Z:Z
Ik na 4 maanden weer bellen, weer hetzelfde verhaal, ik na 5 maanden bellen, wéér hetzelfde verhaal. Ik echt BOOS :(
Ik bel die lui voor de zoveelste keer en wordt boos tegen die Technische Dienst-persoon:7 Toch, dit hielp weer niets en hij verschuilde zich weer achter de leverancier, met de nieuwe smoes dat de kaarten niet meer gemaakt worden en dat het daarom langer duurt..
JA! Vind je 't gek dat ze niet meer gemaakt worden
Ik loop er alweer 6 maanden op te wachten ja! Voor mij is die kaart maar 6 maanden uit, maar tis intussen alweer ruim een jaar geleden dat ik hem heb gekocht!
WAT NU? Ik kan wel boos blijven aan de telefoon, maar dat helpt niets....
Me vader begon al over die de lui echt de huid volschelden en een vergelijkbare nieuwe geluidskaart eisen en ze bedreigen naar de consumentenbond, enz. te gaan.. is dat nou de oplossing? (ik hoop 't niet)
Maar een 6 maanden geleden wilde ik voor 't eerst LP's op cd gaan zetten en had ik de Line-In nodig van me Xlerate. Toen kwam dus 't probleem want die deed 't niet. Ik Soundblaster128 Pci erin gezet, deed 't perfect. Ik Informatique gebeld, lui zeiden:"Stuur maar op!"
Ik opsturen voor F12,50........ ....... .... ... .. .
Ik 2 maanden later opgebeld (1x!), die lui:"Nee, die ligt nog bij de leverancier, dat kan soms wel 2/3 maanden duren!"
Dat was al niet fijn, maar na 3 1/2 maand belde ik maar weer eens:"Nee, die ligt nog bij de leverancier, t duurt wel lang ja, we zullen nogmaals contact opnemen!"
Ik wachten..... :Z:Z:Z:Z:Z
Ik na 4 maanden weer bellen, weer hetzelfde verhaal, ik na 5 maanden bellen, wéér hetzelfde verhaal. Ik echt BOOS :(
WAT NU? Ik kan wel boos blijven aan de telefoon, maar dat helpt niets....
Me vader begon al over die de lui echt de huid volschelden en een vergelijkbare nieuwe geluidskaart eisen en ze bedreigen naar de consumentenbond, enz. te gaan.. is dat nou de oplossing? (ik hoop 't niet)