Toon posts:

Driver voor Creative Gefore Innihalator (II).

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In Driver voor Creative Gefore Innihalator. schreef ik het volgende:
Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 20:21:
Ik ben de gelukkige bezitter van een Creative Gefore Innihalator met een default driver die niet werkt (ik krijg een soort matrix effect als ik die installeer). Nu wil ik een nieuwe downloaden, maar de driver op de creative site heeft een error in de setup, maar dat komt denk ik omdat het een update is.

Ik weet ook niet precies welke Gefore ik heb aangezien ik de doos niet meer heb. Volgens mij is de Innihalator de Gefore 256?

Dit is de driver die ik via de site van Creative krijg:
http://uk.europe.creative...ang=1&prod=7&drivertype=1

Iemand enig idee waar ik een werkende driver vandaan haal?
Inmiddels heb ik de detonator drivers geprobeerd. Maar als ik die installer krijg ik bij het opstarten "There's a problem with your display settings. De adapter type is incorrect or the current settings don't work with your hardware."

Alsjeblieft niet weer sluiten met een link naar de FAQ want die verwijst naar de detonators en daar heb ik dus niets aan. (handig van een topic gelijk sluiten dat je niet terug kan zeggen dat je dat al geprobeerd hebt :/)

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 11:47
Installeer AIDA32 even (staat inde meuktracker) die kan je precies vertellen welke kaart het is evenals een link voor een driverdownload ;)

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Banshee79 schreef op 20 July 2003 @ 15:16:
Installeer AIDA32 even (staat inde meuktracker) die kan je precies vertellen welke kaart het is evenals een link voor een driverdownload ;)

Suc6
Bedankt maar eh, die verwijst weer naar de driver section van nvidia, en daar staan dus alleen die Detonators. Raar is dat die detonator dus wel zou moeten werken: "The UDA driver is both forward-and-backward compatible--across all implementations of NVIDIA® GeForce and NVIDIA Quadro® GPUs and NVIDIA nForce platform processors. "

Misschien krijg ik die foutmelding om een andere reden?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 15:31 ]

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 15:31:
[...]

Bedankt maar eh, die verwijst weer naar de driver section van nvidia, en daar staan dus alleen die Detonators. Raar is dat die detonator dus wel zou moeten werken: "The UDA driver is both forward-and-backward compatible--across all implementations of NVIDIA® GeForce and NVIDIA Quadro® GPUs and NVIDIA nForce platform processors. "

Misschien krijg ik die foutmelding om een andere reden?
die detonators moeten ook gewoon werken want de creative drivers zijn gebaseert op de detonators.
je hebt btw een geforce 2 gts als ik het zo zie.

ik zou eens windows herinstallen

ow en opnieuw een topic openen 1. onbeleeft 2. mag niet
volgendekeer gewoon eventjus zoeken, staan een hoop faq's op dit forum ;)

[ Voor 10% gewijzigd door sharkzor op 20-07-2003 15:34 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Doe dan eens de oude drivers helemaal goed uninstalleren voordat je opnieuw de detonators erop zet (want dat zijn toch echt de goede drivers).

• Banshee
Ik sluit me volledig aan bij Pollewob.

Creative Annihilator Pro 2=Nvidia Geforce 2 GTS DDR ;)

Google Rules!

Even een resultaatje: http://www.thetechzone.co...eo/creative/annihilator2/

[ Voor 85% gewijzigd door Banshee op 20-07-2003 15:45 . Reden: Typo´s ]

• Banshee
Zorg dat je systeem vrij is van oude videodriver rotzooi, en download van de nvidia website driver 29.42 even, ik denk dat die het beste werkt voor jouw kaart.(hij is al wat ouder off course)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:44

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 15:14:
(handig van een topic gelijk sluiten dat je niet terug kan zeggen dat je dat al geprobeerd hebt :/)
Misschien is het dan handig om even de moderator een e-mail te sturen. En om voortaan te voorkomen dat iemand je topic sluit, vertel dan dat je het hebt geprobeerd. Er wordt verwacht dat je dingen eerst zelf probeerd voordat je topic opent. En heel goed, dat heb je gedaan, maar dat kunnen wij niet ruiken ;) Kortom, zet het erbij en dan heb je dat probleem niet. Alleen maar een kleine tip wat wat ergenis in toekomst kan voorkomen ;)

Verwijderd

Topicstarter
We Are Borg schreef op 20 July 2003 @ 15:49:
[...]

Misschien is het dan handig om even de moderator een e-mail te sturen. En om voortaan te voorkomen dat iemand je topic sluit, vertel dan dat je het hebt geprobeerd. Er wordt verwacht dat je dingen eerst zelf probeerd voordat je topic opent. En heel goed, dat heb je gedaan, maar dat kunnen wij niet ruiken ;) Kortom, zet het erbij en dan heb je dat probleem niet. Alleen maar een kleine tip wat wat ergenis in toekomst kan voorkomen ;)
Nou ja, jullie gaan er toch vanuit dat je de FAQ hebt gelezen voordat je een topic opent? Als de FAQ de oplossing heeft geboden is er geen topic nodig. Een slotje is zoiezo onhandig voor als er bijvoorbeeld nog andere complicaties optreden tijdens bijvoorbeeld de installatie van een driver. Maar dit lijkt me een uitgemolken onderwerp, dus laten we er over ophouden, :Y).

Het probleem is verholpen! Ik heb het hele device gewoon gedelete in de device manager en toen de driver opnieuw geïnstalleerd. Yay!

Bedankt voor de hulp.
Pagina: 1