Toon posts:

Probleem met winXP modem dailer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik wil inbellen, duurt het altijd 2 minuten voordat ik het inbelscherm krijg.

Een tijdje geleden heb ik geformateerd, hierna was het over, maar nu, een paar weken later is het weer begonnen, weet iemand hier een oplossing voor?

WinXP pro
zon inclusief

Het maakt niet uit welk programma ik gebruik: outlook express, IE, maakt niet uit.

Het is alleen een probleem als ik de computer net opstart, als ik eenmaal contact gehad heb, dat belt hij wel snel in.

Het moet dus te maken hebben met iets dat niet mee opgestart wordt, een een of ander service, maar ik heb niets uit staan.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 14:26 ]

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:09
wat voor merk/type modem heb je? al een driver update geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een gewoon 56k onboard, niets aan de hand en daar kan het niet aan liggen, omdat het probleem opgelost leek door opnieuw te installeren.

Windows (of ik) heeft iets gedaan waardoor de inbelservice niet mee opstart.

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-04 12:43
gebruik je 1 of andere cd van zonnet die rotzooi installeerd?
Het beste kan je gewoon handmatig een nieuewe inbelverbinding maken.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
==> WOS

(En kleine titel edit )

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:12
De inbelverbinding zelf dubbelklikken, wacht hij dan ook 2 minuten?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf een verbinding gemaakt omdat ik geen cd had.

Ik heb net nog even geprobeerd: als ik de computer opstart en dan gelijk Start-->instellingen-->netwerkverbindingen doe, dan duurt het zelfs langer dan 2 minuten voordat ik het scherm Netwerkverbindingen krijg.

Het ligt er dus idd aan dat de netwerkservice zeer langzaam opstart, maar hoe kan dit?

Het enige dat ik veranderd heb ik de waittokillsevicetime in het register, maar als ik die terugzet maakt dat niets uit.
Pagina: 1