Toon posts:

'Resume' bij pdf-file

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn probleem:
ik heb een aantal .xls-bestanden, en die wil ik in 1 pdf-file hebben. Het is geen probleem om 1 xls in een pdf te gieten, maar als ik dan dezelfde bestandsnaam selecteer voor een volgende xls, dan vraagt hij of ik wil overschrijven of niet. Zeg ik van niet, dan vraagt hij een andere bestandsnaam (logisch), zeg ik van wel ben ik het vorige natuurlijk kwijt.

Ik zou graag weten of het mogelijk is (en zo ja: hoe doe ik het) om 'te resumen' achteraan een pdf-file...

google en de manual van adobe acrobat maakten mij geen van beiden wijzer...

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:55

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Losse bestanden maken, dan later bij elkaar voegen doormiddel van
slepen met de muis of gewoon kopieeren.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reaktie, maar ik begrijp^niet goed wat je bedoelt...
kan je wat meer uitleg geven aub?
wat naar waar slepen bv?, en kopieren hoe doe ik dat?
ik kan alles selecteren en dan 'copy' drukken
maar in mijn 2e bestand is de 'paste' opdracht dan niet actief...

Verwijderd

Ik neem aan dat je de volle versie van Adobe Acrobat gebruikt (en niet alleen de reader)?

Zoals Montana al zei, moet je eerst losse PDF-bestandjes maken. Vervolgens open je de eerste in Acrobat, en kan je door middel van het menu Document --> Insert Pages een volgend bestand invoegen.

En ja, dit is natuurlijk erg omslachtig. Misschien kan je alle Excel-bladen eerst samenvoegen in 1 bestand en vervolgens het gehele bestand naar PDF omzetten?

Verwijderd

Topicstarter
ja, idd, eerst 1 grote xls maken zou de oplossing zijn, maar dat mag niet (om redenen zodat ik de bomen door het bos moet blijven zien... :)
maar gelle zijt bedankt!
het werkt (mbhv insert pages)
wat mij betreft mag dit topic dicht!!!
thxie
:)

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 11:48
Je kunt ook de .xls- bestanden openen in de Bèta van OpenOffice.org en dan exporteren naar pdf. (Da's misschien vooral handig voor mensen die geen Acrobat hebben.)

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Pagina: 1