Toon posts:

Kapotte Plextor 12x10x32A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Momenteel heb ik een klein probleempje! Mijn Plextor 12x10x32A uit maart 2001 is kapot. Hij is dus al ruim 2 jaar uit en de garantie is ook al verlopen. Wat zou ik nou het beste kunnen doen? Heb momenteel al een nieuwe CD-RW vanAsus gekocht, maar wil mijn Plextor graag nog werkend krijgen. dit is ermee aan de hand:

Plextor zat altijd in mijn P3-1Ghz PC, werkte perfect. Daarna heb ik deze Plextor op mijn Linux server met Supermicro P3-DBE dual board met 1x P3-650 gehangen om een nieuwe distro te installeren (Mitel E-smith SME-Server v5.6). Daarna weer terug gedaan op mijn P3-1Ghz systeem en vanaf dat moment werd die niet meer door de BIOS herkend. Lampje van de Plextor brand wel, maar lade gaat ook niet meer open. (Misschien een bekend probleem van anderen, die zoiets soortgelijks ook eens gehad hebben?)

Zou ik deze alsnog naar Plextor kunnen sturen en laten maken tegen betaling weliswaar, of kan ik hem ergens anders heen brengen ter reparatie, of gewoon lekker stuk in de kast laten liggen?

Thanx Alvast!,

Molski

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik zou zeggen bel Plextor op en je weet het. Het Europees kantoor zit in België dus dat moet toch geen probleem zijn om daar naartoe te bellen of niet?
Only drives that are in-warranty will be accepted. If the drive's warranty-period has expired, please contact the Plextor Support Department first.
Dat was 2 minuten zoeken op hun website.

[ Voor 48% gewijzigd door Flake op 20-07-2003 13:51 ]

• Guiding
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-02 20:02
en als je em weer terug doet in die linux bak, doetie het dan wel?
Dan weet je iig of het aan de (instellingen) P3 ligt of aan de Plextor

Tklinkt amateuristisch, maar kheb dit zovaak meegemaakt.
Heb je kabels, jumpers gechekt?
staan Bios (plextor ide plekje) op Auto en niet op None ofzo

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:58
Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 13:47:
Lampje van de Plextor brand wel, maar lade gaat ook niet meer open. (Misschien een bekend probleem van anderen, die zoiets soortgelijks ook eens gehad hebben?)
He klinkt heel lullig, maar dat was bij alleen maar IDe kabel fout aangesloten, dus misschien toch nog een keertje nalopen?

Verwijderd

Topicstarter
Okay dan!! Al 3 reply's binnen een kwartier :P
Zit momenteel bij mijn vriendin en ben volgende week pas weer thuis en inderdaad dan was ik van plan om hem nog eens in mijn linux-bak te doen, kabels en jumpers testen en maandag vanaf mijn WERK naar België, naar Plextor bellen :D

Molski