Toon posts:

Die k***e Duron wil niet harder dan 650!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik dus op de HCC een msi Kt7 pro2 + coolermaster gekocht, (Duron 600 had ik al)
netjes L1 bruggen gemaakt. Maar verder dan 6.5x wil 'ie niet :(. (voltage core aanpassen helpt niet)

Sys:
Duron 600 wk30, Msi Kt7 pro2, 128 Mb

• Digicore
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-12-2021

Digicore

Stay true to yourself!

ik zou zeggen : neem je potloodje nogmaals ter hande, leg aan, en ga er maar weer eens voor....;)

"Life is like a video game with no chance to win" - ATR

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Wat doet ie dan? post ie niet? OF geeft hij boven de 650 gewoon 600 aan ofzo? Wees specifieker!! (damn! dit gebeurt te vaak!) Zorg er voor dat je die L1 bruggetjes niet met elkaar verbind, dus kruislings zeg maar! Probeer ook nog eens die streepjes te zetten..

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Ik zou adviseren om de kleuractie nog een keer goed over te doen.
Wat je kunt proberen is of je d.m.v. FSB overklokken wel boven de 650Mhz uit kan komen. Hiervoor moet je echter wel de FSB wel op 109 zien te krijgen.(dit kan moeilijk zijn)

Krijg je het op die manier wel voor elkaar dan zou ik zeggen dat hij niet goed ingekleurd is. Anders heb je gewoon extreme pech.
Let wel gooi de FSB niet gelijk in 1 keer naar 109. Doe het geleidelijk.

Oh ja, wat je ook kunt proberen is om geen 'halve' multipliers te proberen dus niet 8,5. Maar om gelijk de 9x te nemen.
Ik heb ergens gelezen dat er problemen kunnen zijn met halve multiplier settings.

Suc6

---
edited because of some nasty typos's

Verwijderd

Topicstarter
Thanx allemaal, wat ik nog ben vergeten:
6.5 x gaat alles goed, daarna 7 x en na wat gepiep en lichtjes (cdrom+cdrw) gaat m'n monitor op stand-by. De PC blijft dus wel gewoon aan.
BTW: Nu stabiel op 6.5x108 = 702 MHz