Toon posts:

Router + ADSL

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een router nu en ik wil me MxStream verbinding delen via die router alleen op me router zitten alleen maar rj45 aansluitingen en me adsl modem is usb :S
Wat is een oplossing hiervoor?
Heb je van die speciale usb naar rj45 kabeltjes ofzo???

Verwijderd

pc als router(/firewall?) inrichten. Je gebruikt een (oude) pc waaraan je usb modem hangt en ook een NIC in zit. Je hangt de rest van het netwerk aan die NIC.
Ik heb nog nooit gehoord van RJ45->USB verloopkabels.

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Volgens mij kan je geen usb modem aansluiten op je router maar dat weet ik niet helemaal zeker. Wat is het merk van router? Zit daar geen ingebouwde modem in?

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

Verwijderd

Je hebt ook USB hubs.

Verwijderd

Om je muis en je printer op aan te sluiten. Ik betwijfel of dat werkt om internet erover te delen.

• Mark Lor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-08 14:57

Mark Lor

...

Andre-85 schreef op 20 July 2003 @ 12:37:
Volgens mij kan je geen usb modem aansluiten op je router maar dat weet ik niet helemaal zeker. Wat is het merk van router? Zit daar geen ingebouwde modem in?
nee er zijn geloof ik ook routers met een usb aansluiting voor een usb modem

<offtopic>
ja pogostokje editen kan ik ook :|>
</offtopic>

[ Voor 15% gewijzigd door Mark Lor op 20-07-2003 12:43 ]

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:01

Pogostokje

* twiet *

Aico: Een USB hub is heel wat anders dan een HUB voor ethernet. Het verdeelt niet je netwerkverkeer.
Andre-85: een usb modem kan inderdaad niet zomaar op een router aangesloten worden. Een verloopkabeltje bestaat niet, het is gewoon heel wat anders. Slechtes enkele routers hebben een USB aansluiting die vaak maar met een selecte groep modems werken.

Als de TS wil gaan routeren had hij beter gewoon een ethernet modem kunnen aanschaffen. Zo'n USB modem is helemaal niet handig want je hebt een PC nodig om het ding aan te kunnen sluiten. Nu moet er dus een extra PC komen met routersoftware en een USB aansluiting erop.

[ Voor 10% gewijzigd door Pogostokje op 20-07-2003 12:42 ]

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:27

Predator

Suffers from split brain

[search=router USB modem]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.