[ADSL] Pech op zondag?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:53
Ik heb sinds kort een adsl fast abo van xs4all.

Nu is mijn verbinding plat sinds een uur of 10:00.

Mijn verbinding werd steeds trager en pagina's kon je niet meer zien. En ten slot was ook mijn sync weg.

Gelukkig is de helpdesk van xs4all open op zondag. Maar ik werd doorverbonden naar 0800-0407 (kpn)
En die is dicht op zondag |:(

Betekend dat je gewoon pech hebt op zondag?

Beetje vage actie imho

Free Tibet

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Kun je bij iemand in de buurt (zelfde centrale liefst) navragen of ie dat ook heeft?
En het is wel met meer zaken dat KPN in het weekend niet te bereiken is (te absurd voor woorden eigenlijk)
Heb je niets veranderd aan settings, geen firewall of bepaalde software geinstalleerd?
Zei Xs4all dat het aan de lijn lag? Dat zou een reden zijn om naar KPN door te verbinden.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Woon jij niet gewoon in dorp waar het christendom erg in touw is?
Zoiets als Elst en Nunspeet ofzo. Net als de site van Christen Unie, die doet het niet op zondags >:)

Ey!! Macarena \o/

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 21:19
misschien dat de dslam bij jullie in de gemeente het onder de hitte begeven heeft ofzow. Check het ff bij andere mensen die je kent die ook ADSL hebben en op dezelfde centrale zitten. Geen linesync ligt of bij de centrale of aan je modem.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Tja, gewoon storing. Kan gebeuren.

Als je linesync weg is, is het inderdaad een probleem bij KPN. Maar als die op dit moment "dicht" zijn, kun je niets meer doen dan wachten tot maandag....

Dit topic is gesloten.