Toon posts:

LogonUI.exe

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de originele LogonUI.exe voor de nederlandse Windows XP Professional. Ik had een tijdje terug mijn LogonUI.exe vervangen door een andere versie, maar nadat ik een nieuw scherm heb gekregen en deze mijn logon screen niet meer kan weergeven op 1280x1024 zou ik weer de originele terug willen. Alleen kan nergens de originele backup meer vinden |:( Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze op internet te zetten?

Jeffrey

Verwijderd

voeg me ff toe op msn stuur ik hem wel ;)

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04-2025

[ash]

Cookies :9

Hij staat op je windows XP cd in de I386 directory, hij is echter wel ingepakt en heet logonui.ex_

Je kan hem uitpakken middels de tool expand. De syntax zal ongeveer zo zijn:

expand -r [cdrom-letter]:\i386\logonui.ex_ c:\temp

Je hebt daarna een orginele logonui.exe in c:\temp staan.

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05 11:40
Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 11:43:
Ik ben op zoek naar de originele LogonUI.exe voor de nederlandse Windows XP Professional. Ik had een tijdje terug mijn LogonUI.exe vervangen door een andere versie, maar nadat ik een nieuw scherm heb gekregen en deze mijn logon screen niet meer kan weergeven op 1280x1024 zou ik weer de originele terug willen. Alleen kan nergens de originele backup meer vinden |:( Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze op internet te zetten?

Jeffrey
Moet je in je service pack files map kijken in windowsmap, daar staan ook een originele in ;)

Verwijderd

Topicstarter
Oke Oke, heb um inmiddels alweer... Bedankt voor de moeite en het snelle antwoord!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Geen probleem. Wel graag de volgende keer even een goede topictitel verzinnen met daarin een vermelding van het OS. Zie ook: Windows Operated Systems - Policy

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.