Toon posts:

[Dreamweaver MX] scrollable frame *

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb altijd met dreamweaver 5 gewerkt. Daarna een tijdje eruit geweest en nu met dreamweaver mx.

Ik heb een frame set van 2. Links de navigatie en rechts de uitvoering. Nou klik ik op een navigatiebutton en er verschijnt keurig iets in de rechte frame. In dreamweaver 5 kon je dan bepalen of je deze inhoud wilde laten scrollen of niet. Dat was makkelijk de doen.

Helaas kan ik dit niet meer vinden in MX. Ik wil de rechter frame scrollable maken en ik kan niet vinden waar ik dit in kan geven wie kan helpen.

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Ik heb maar heel weinig met MX gedaan, maar dit lijkt me een optie op de tag waarmee je het frame of de frameset maakt.

Topictitel wat duidelijker gemaakt.

Who is John Galt?

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:15

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

de truc is voornamelijk om het zij-window-tje 'frames' ook een frame te selecteren, dan verschijnen er in de properties inderdaad de frame-instellingen.

Dit was al in dreamweaver 1.0 zo, alswel in 1.2, 2, 3, 4 en UltraDev (versie 5 van dreamweaver bestaat niet): het enige mogelijke verschil met MX zal zijn dat naar ik meen het frame-windowtje niet default getoond wordt, en je deze eerst onder het 'window'-menu moet oproepen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 13:56
Volgens mij is dit meer voor Webdesign & Graphics bedoelt....

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Eigenlijk hoort deze dus in [SA] of [WG] omdat het over de bediening van de tool dreamweaver gaat en niet over programmeren.

Omdat ie al opgelost is doe ik hem maar dicht.

RM-rf: bedankt :)
PhoneTech: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif

Who is John Galt?

Dit topic is gesloten.