Toon posts:

vcd menu probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb dit eerder gepost, maar goed:
als ik een menu wil maken voor een vcd lukt dit alleen bij een enkel bestand. als ik meerdere filmpjes wil toevoegen aan de compilation sluit nero vanzelf af (nadat ik dus een menu heb gemaakt en daarna de compilation wil samenstellen). dat doet ie ook als ik nero express gebruik. ik doe vast en zeker iets fout, maar ik kom er niet achter wat. Alle manuals gelezen etc...
verschillende versies van nero geprobeerd, opnieuw installeren, niets helpt.

wie helpt?

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:54
maar probeer dan eens een beetje meer informatie te geven
Twynn in "Nero probleem"

Welk merk/type brander, welk OS enz enz

• Gitano
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-09 09:46
Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 05:13:
heb dit eerder gepost, maar goed:
als ik een menu wil maken voor een vcd lukt dit alleen bij een enkel bestand. als ik meerdere filmpjes wil toevoegen aan de compilation sluit nero vanzelf af (nadat ik dus een menu heb gemaakt en daarna de compilation wil samenstellen). dat doet ie ook als ik nero express gebruik. ik doe vast en zeker iets fout, maar ik kom er niet achter wat. Alle manuals gelezen etc...
verschillende versies van nero geprobeerd, opnieuw installeren, niets helpt.

wie helpt?
klinkt als software matig probleem op je pc. Ergens zit er iets dwars op je pc waardoor nero afsluit. Wat is moeilijk te zeggen zo op dit moment. Zelf gebruik ik nero ook en als ik meerder filmpjes brand op 1 cd dan gaat een menu maken goed.

Ik heb wel eens een soortgelijk probleem gehad en dat bleek dussoftware matig te zijn. ben toen te lui geweest om uit te zoeken waar het fout ging.. heb toen de pc opnieuw geinstalleerd en daarna was het goed. (veel werk maarja is af en toe nodig hé ;-)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een liteon ltr-48246s en windows xp pro sp1. kan het zijn dat tweak xp pro de boel in de war gooit? heb geduld met mij, ik ben niet echt een computer expert. ik ben hier om te leren :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 16:17:
ik ben niet echt een computer expert. ik ben hier om te leren :)
Da's mooi, maar geeft dan eerst nog eens alle relevantie informatie op een rij.
Een goede startpost helpt jou, maar zeker ons om je te helpen met je probleem.

Met wat voor files, maak je de vcd? (is het wel juiste formaat etc.)
Heb je in de loggings gekeken met wat voor melding nero afsloot.
Worden die filmpjes eers in het geheugen geladen oid, en heb je dan wel genoeg?

Op nieuw installeren hielp ook niet, maar zoals je zelf al denkt: komt dat dan niet door tweakxp?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik de juiste formats (nero scant toch zelf de files voordat hij ze toevoegd aan de compilation?) tweak xp pro eraf gegooid en de registry entries ongedaan gemaakt. in de log files is niets relevants te vinden. nogmaals: een vcd maken met meerdere files is geen probleem als ik geen menu gebruik. zodra ik "enable menu" aanvink sluit hij af zodra ik een tweede file wil toevoegen aan de compilatie.
ik heb sterk het vermoeden dat ik iets fout doe met de menu instellingen, maw dat het iets is wat ik over het hoofd zie.

Verwijderd

Topicstarter
als iemand nog geinteresseerd is in de oplossing van dit probleem: het was de f....ing nimo codec pack (wat anders). uninstalled en probleem opgelost. mischien heeft iemand hier nog wat aan.
Pagina: 1