Toon posts:

Vaag Audigy Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een vaag probleem wat ik niet heb kunnen vinden via de search maar hier komt het:

Als ik bij eigenschappen kijk van mijn SB Audigy dan staat er:

Device is enabled but not yet started.

Het probleem is gekomen na een installatie van een digitale camera van het merk Sampo, die dus buiten mijn audigy nog meer drivers overhoop heeft gehaald.

Nu heb ik dus ook al nieuwe drivers van mijn audigy van het internet gehaald en ook gekeken op de creative en microsoft site maar nergens een oplossing?

Wie kan mij helpen??

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als je geluid het gewoon doet is het toch niet zó een groot probleem? Ok, misschien vervelend om naar te kijken, maar volgens mij valt er wel mee te leven.

Ik denk dat je drivers je windows-installatie een beetje door de war gegooid hebben zodat je computer nu denkt dat de kaart niet goed geïnstalleerd is o.i.d. En dat blijft zo ook.

Probeer dus eens je Audigy fysiek uit je computer te halen, één keer op te starten zonder die kaart, weer inbouwen (bij voorkeur in een ander PCI-slot) en het nog eens proberen. Wél eerst even al je Audigy-drivers eraf gooien voordat je dit doet, en het hele device uninstallen in je hardware-menu.

Verwijderd

Topicstarter
Genghis Khan schreef op 20 July 2003 @ 02:43:
Als je geluid het gewoon doet is het toch niet zó een groot probleem? Ok, misschien vervelend om naar te kijken, maar volgens mij valt er wel mee te leven.

Ik denk dat je drivers je windows-installatie een beetje door de war gegooid hebben zodat je computer nu denkt dat de kaart niet goed geïnstalleerd is o.i.d. En dat blijft zo ook.

Probeer dus eens je Audigy fysiek uit je computer te halen, één keer op te starten zonder die kaart, weer inbouwen (bij voorkeur in een ander PCI-slot) en het nog eens proberen. Wél eerst even al je Audigy-drivers eraf gooien voordat je dit doet, en het hele device uninstallen in je hardware-menu.
euhm misschien vergeten te zeggen maar het geluid doet het niet en de kaart eruit halen en er weer in werkt niet. Komt ook nog bij dat alle drivers zijn verwijderd en ook in de map INF staan ze niet meer maar toch krijg ik hem niet meer aan de praat.