Shareaza laat Lease verlopen???

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76512

Topicstarter
Ben sinds kort een tijdje met Shareaza aan het klooien, bevalt redelijk maar om een of andere reden valt mijn internet verbinding uit als ik het programma een tijdje heb lopen.
Heb Demon 2048/512 en kan meestal ongeveer 20 minuten downloaden voordat ik mijn IP kwijtraak (denk dat mijn Lease niet vernieuwd wordt), moet daarna de modem resetten (Zyxel 650R-31) en meestal ongeveer 3x releasen en renewen.

Iemand bekend met dit probleem?

(Heb het probleem trouwens met 2 verschillende modems, TCP/IP al opnieuw geinstalleerd, Win XP Pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80544

Denk dat dit thuishoort in de SA ... voor de rest ... géén idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06 12:32
Anoniem: 80544 schreef op 20 July 2003 @ 06:36:
Denk dat dit thuishoort in de SA ... voor de rest ... géén idee
daar hebben ze deze Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif knop voor uitgevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87917

Anoniem: 76512 schreef op 20 juli 2003 @ 02:07:
Ben sinds kort een tijdje met Shareaza aan het klooien, bevalt redelijk maar om een of andere reden valt mijn internet verbinding uit als ik het programma een tijdje heb lopen.
Heb Demon 2048/512 en kan meestal ongeveer 20 minuten downloaden voordat ik mijn IP kwijtraak (denk dat mijn Lease niet vernieuwd wordt), moet daarna de modem resetten (Zyxel 650R-31) en meestal ongeveer 3x releasen en renewen.

Iemand bekend met dit probleem?

(Heb het probleem trouwens met 2 verschillende modems, TCP/IP al opnieuw geinstalleerd, Win XP Pro)
Dit kreeg ik ook met m'n chello.. Kon er nix over vinden, dus heb ik shareaza maar uninstalled:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-06 08:51
Heel simpel, en heel veelvoorkomend probleem:

Je client naar het eDonkey / eMule netwerk zet steeds meer connecties open. Het probleem is dat de meeste routers redelijk overstuur raken van meer dan 200 connecties. Oftewel: hij loopt half vast.
Dit is op te lossen door gewoon het MAX aantal connecties naar bijv. 150 te zetten :)

Succes !

Dit topic is gesloten.