Slideshow/random sites

Pagina: 1
Acties:

• OwDeeBee
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-03-2021
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik iets als het volgende kan:

-op een makkelijke manier langs een aantal sites surf (sites die ik dagelijks even bekijk)
-bij het opstarten van IE steeds een andere homepage toont (uit een lijstje van diezelfde dagelijks te checken sites)

Bestaat er zoiets?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

OwDeeBee schreef op 20 July 2003 @ 01:49:
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik iets als het volgende kan:

-op een makkelijke manier langs een aantal sites surf (sites die ik dagelijks even bekijk)
-bij het opstarten van IE steeds een andere homepage toont (uit een lijstje van diezelfde dagelijks te checken sites)

Bestaat er zoiets?
Die kan je makkelijk in je koppelingenbalk zetten en dan als extra balk onder je adresbalk plaatsen.

Voor die andere zou ik het zo nie weten, of anders misschien met VB aan de gang :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• OwDeeBee
die balk gebruik ik al... ik wil die random homepage omdat ik nu sommige sites soms weken gewoon vergeet te checken.

Verwijderd

Lokale HTML met JavaScriptje voor de random sites als startpagina instellen?

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 juli 2003 @ 05:49:
Lokale HTML met JavaScriptje voor de random sites als startpagina instellen?
Of nog gaver; een webserver met php en mysql draaien, en dan een random site uit de database pakken en laten zien met: Header("Location: $rand_site"); :)

• OwDeeBee
Mmm ja leuke oplossingen allemaal... maar ik wil gewoon een dom freeware ding downloaden die het al kan. Ik heb geen tijd om dit 'even' te scripten...

• OwDeeBee
Oh btw, er stond ooit in een Computer Totaal zo'n progje... maar ja wie bewaard die heeft wat, maar ik dus niet :( en op die site van ze kan ik het al helemaal niet vinden. Iemand zal datzelfde stukje toch wel gelezen hebben :?
Pagina: 1