Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
ik heb zelf 12 xda's met debitel kpn en o2. als die auto configuration leeg is moet je anders maar even een hard reset doen. maar anders kan je het ook makkelijk handmatig instellen. maar eerst, als je kijkt bij je ontvanst van de gsm module staat daar een G bij? zo niet dan is gprs niet bij o2 geactiveerd
CISSP! Drop your encryption keys!
bedankt dat je me even wil helpen....ik heb al een harde reset gedaan maar dit heeft niet geholpen.
En over dat ik een G bovenin moet zien....deze G zie ik alleen even staan als ik mijn telefoon net aan zet.
En daarna verdwijnt het weer van het scherm af.
Dit zou misschien kunnen betekenen dat ik nog geen GPRS kan gebruiken omdat ik nog niet aangesloten sta...??
Volgens die persoon bij o2 ben ik dit wel...maar goed hij kan het naturlijk ook verkeerd hebben en daarom zei van bel maandag maar even terug.
Maar die G moet dus normaal altijd bovenin staan ??
Alvast weer bedankt
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Verder zou ik even de niewste radio/software van www.o2.nl instaleren of anders een gemodificeerde rom met veel meer extra's en zonder zut van www.xda-developers.com
zelf instellingen inkloppen kan ook (is ook maar 10sec werk) maar uit eigen ervaring weet ik dat de standaard rom's klote zijn en die ze nu gereleased hebben pas ebetje werken (rom 3.17 en radio 4.21)
Alles werkt behalve de GPRS.
En ik merk dat de auto-configuration niet meer te vinden is met deze versie.
Dus ik moet nu wel handmatig doen.
Weet jij wat ik moet doen ???
welke netwerk kaart ik moet kiezen enzov ??
start>settings>connections tablad en dan icoontje connections
dan bij : when needed, automatically connect to the internet using this settings op modify klikken
op new rammen
name: zelf verzinnen
modem: celluar line (GPRS)
bad rate: 19200
advanced nix instellen:
access point name: internet
username: o2nl
wachtwoord: Password
dan moet het werken
Dan is het ook begrijpelijk dat auto config er niet inzet want dat zit alleen in de rom van 02 ( en die van xda-developers )
topicstarter is beetje vaag of die bij zijn startpost al 2003 had draaien of niet.
maar bij 2003 is het logisch uiteraard
Bedankt voor deze instellingen.laurens0619 schreef op 21 July 2003 @ 10:26:
hmm pocketpc 2003 is nog niet echt aan te raden. errug beta maar instellingen zal wel zelfde gaan>
start>settings>connections tablad en dan icoontje connections
dan bij : when needed, automatically connect to the internet using this settings op modify klikken
op new rammen
name: zelf verzinnen
modem: celluar line (GPRS)
bad rate: 19200
advanced nix instellen:
access point name: internet
username: o2nl
wachtwoord: Password
dan moet het werken
Het is me eindelijk gelukt om met deze instellingen de GPRS aan te zetten.
Had vandaag zelf nog o2 gebeld en ze konden me helemaal niks zeggen.
Zelfs wist hij de instellingen niet eens te melden.
Ik moest maar gewoon naar een telefoon winkel gaan die o2 abonnementen verkoopt.
En dan zouden zei me moeten helpen.
Erg vaag dat helpen van hun.
En over die PPC2003 draaid best lekker hierzo.
Nog niet echt problemen mee gehad.
Voor de rest heeel erg bedankt voor het helpen.
PS: Valt die ROM van de xda-developers ergens te downloaden.
Want ik snap niet hoe ik deze ROM moet maken.
Erg moeilijk lijkt me om te doen...en zeker als je het ook nog eens verkeerd zou doen.
[ Voor 9% gewijzigd door danplo op 21-07-2003 17:46 ]
http://cuba.calyx.nl/~jsu...DA-developers-SER-v12.exe
die werkt perfect en heb ik ook zelf draaien
Zo cool ...!!laurens0619 schreef op 21 July 2003 @ 20:43:
hier is die te downloaden:
http://cuba.calyx.nl/~jsu...DA-developers-SER-v12.exe
die werkt perfect en heb ik ook zelf draaien
Heb het erop gezet.
Ziet er erg goed uit moet ik zeggen.
Hier ben ik echt heel erg blij mee.
Nogmaals heeeeeel erg bedankt voor alles.
Verder van o2, die helpdesk is echt kut, mij vertelde ze die settings ook niet en ze beweerde allemaal foute dingen (ik had geen ip adres nodig om te kunnen internetten volgens hun
Maar ik heb die instellingen via google naar o2 gprs instellingen en toen kwam ik op een site van o2 uit.
Maar doe ook even die radio upgrade (als je dat nog niet gedaan hebt) want dan is je gprs ontvangst/verbinding/snelheid echt stukken beter! die radio upgrade btw gwoon van www.o2.nl afplukken