cdrom/dvd cooling ?

Pagina: 1
Acties:

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:33
Hoi,

ik heb een pioneer 105s en da ding wordt gloeiend heet de cd's en dvd's ook trouwens nou dacht ik om der eens een koelero pte zetten zijn der speliale voor ??? of moet ik eens gaan kijken naar hd koelers (die je natuurlijk aan de onder kant monteert)

Verwijderd

??

Verwijderd

Ik heb toch echt geen last van overdreven warmte in/buiten mijn Pioneer 105S, goede luchtcirculatie in je kast is alles wat je nodig hebt.

Verwijderd

|:(

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 07:42
Er zijn zeker wel speciale koelers voor, als je naar de betere computerzaak gaat, dan hebben die er zeker. Ik heb er zelf een die een complete 5 1/4 " bay in beslag neemt, deze heb ik echter boven m'n harde schijf hangen, die weer boven m'n PIONEER 104 hangt. In de tijd dat ik 'm nog boven m'n brander had hangen, kwamen daar de cd-r's koud uit (!!) *D.

-------------------------------------
Abit BP6 Dual cellie 400 @ 522, 192 Mb 20.4 + 13.6 Gb, Matrox G400 32 Mb DualHead

Happy Blessings <3

Verwijderd

Op dinsdag 28 november 2000 16:37 schreef Dezjay het volgende:
Hoi,

ik heb een pioneer 105s en da ding wordt gloeiend heet de cd's en dvd's ook trouwens nou dacht ik om der eens een koelero pte zetten zijn der speliale voor ??? of moet ik eens gaan kijken naar hd koelers (die je natuurlijk aan de onder kant monteert)
Als je boven je voeding of ergens anders aan de achterkant boven in je kast een 80 mm ventilator inbouwt die de lucht naar buiten zuigt oftewel naar buiten blaast dan moet het probleem opgelost zijn. (in ieder geval bij mij).

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:33
Was ff deze post kwijt.

Ik heb wel koeling in mijn kast ook goede maar die pioneer wordt echt warm hoor!!!

Zal wel ff kijken of ik ergens wat ken vinden...
Pagina: 1