Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Noblesse Mod-1st mod

Pagina: 1
Acties:

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Een vriend van me heeft al geruime tijd de Colorcase Noblesse. Hij wilde echter zijn onderdelen wat upgraden en toen kwamen we op het idee om dan meteen de kast te modden.

Het idee was om een Ajax logo erin te maken, door stom toeval hebben we dat via-via kunnen laten laseren, dit heeft voor een erg strak resultaat gezorgd.
Hieronder een paar pics met uitleg, ze zijn vrij groot dus daarom gethumbnailed.

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.vanrijssel/1.jpg

De gestripte Noblesse met alle onderdelen die erin gingen: Asus A7N8X-X, 512 pc3200, GF4 Ti 4200, Black DVD/CD-RW/Flop, HPC 420W voeding (Enlight), een paar red led fans, rooie CCFL, rounded cables, Spire Whisperrock IV, 80GB HDD, AMD XP 2400.
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.vanrijssel/2.jpg

Alle parts ingebouwd en alle kabels zo goed als kon weggewerkt.
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.vanrijssel/3.jpg

CCFL en Fans aan.
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.vanrijssel/4.jpg

Pas gespoten panelen (Opel Vectra zwart) met Ajax logo verlicht :9~

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.vanrijssel/5.jpg
Achterkant case met rode fans.

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.vanrijssel/6.jpg

Het verlichte Ajax logo van dichtbij.

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.vanrijssel/7.jpg
Close-up van een deel van het logo, hierop kun je goed de kwaliteit van het spuit en laserwerk zien _/-\o_ . De lak is enkele lagen dik, met als laatste en laag blanke lak.

Al met al is het een zeer leuke custom case nu, die niet mis zal staan op onze volgende lan in Oktober.

Ik heb nog wel pics genomen in het donker, maar die doen absoluut geen recht aan de uitstraling in het donker.

Nog te doen: De Noblesse heeft helemaal onderin een vrije 5,25 bay, die gaan we gebruiken voor een fanbus met rode leds.

Edit: Oke eindelijk clickable :)

[ Voor 17% gewijzigd door KillerAce_NL op 19-07-2003 23:28 ]

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:27
Ajax op je kast ?
.....wel mooi gedaan, en die lak is idd strak.

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 22:17
clickable: uit mn hoofd
[url=url grote plaatje][img]url kleine plaatje[/img][/url]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Verwijderd

hoe maak je ze clickable: door de img tag binnen de url tags te hangen :)

Kvind het op zich wel leuk gedaan. Ben alleen geen voetbal fan ;) De kleuren zijn wel errug mooi. (wie's die dame rechts in foto 4? ;) )

Waar kun je je windows laten laseren vraag ik me nu af...

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Errug vet _O_

Persoonlijk had ik dr wat anders ingezet ipv ajax logo maja :) Logo is wel errug netjes gemaakt ook

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 23:20:
hoe maak je ze clickable: door de img tag binnen de url tags te hangen :)

Kvind het op zich wel leuk gedaan. Ben alleen geen voetbal fan ;) De kleuren zijn wel errug mooi. (wie's die dame rechts in foto 4? ;) )

Waar kun je je windows laten laseren vraag ik me nu af...
Die meid is mijn meissie :>

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:58
hoewel ik zelf nooit een ajax logo op mijn kast zou zetten, (ben wel ajax fan, maar vind het een beetje "stom" nofi) moet ik zeggen dat het laser-werk er idd wel heel erg netjes uitziet. Opzich vrij standaard, maar door de zeer mooie afwerking toch wel een pluim waard imho :Y)

PSN: DutchTrickle PVoutput

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11 12:25
ben geen ajaxfan, maar zeer zeer mooie cut (kost dat?). Alleen ss het misschien een idee om er nog 1 ccfl bij te zetten zodat je ajax logo egaal verlicht is?

Digital Media Junkie

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Idd, daar dachten we ook aan, om evt nog een CCFL boven te monteren, ff kijken hoe dat qua ruimte uitkomt (desnoods een 10cm versie). Tja qua kosten, dit was "gratis" (oftewel een paar rondjes bier in de stamkroeg ;) ). De machines die dit doen kosten enkele honderden euro's per uur heb ik me laten vertellen.

[ Voor 41% gewijzigd door KillerAce_NL op 19-07-2003 23:38 ]

Verwijderd

offtopic:
Waar kun je een window laten laseren? Ik wil namelijk een chinees teken in de zijkant gecut...

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 23:39:
offtopic:
Waar kun je een window laten laseren? Ik wil namelijk een chinees teken in de zijkant gecut...
Ja, dat zou ik ook weleens willen weten :) want dit ziet er echt superstrak uit.

[ Voor 7% gewijzigd door xabre16v op 20-07-2003 00:11 ]

Verwijderd

KillerAce_NL schreef op 19 juli 2003 @ 23:12:
Edit: Oke eindelijk clickable :)
Het grote plaatje doorlinken vanaf datzelfde grote plaatje maar door tags verkleind, is geen resizen.

Verwijderd

ik ben bepaald geen voetbal fan (ja ja boe boe boe ik weet het )

maar dit staat toch wel erg netjes, mooi gelakt, strak gelazerd, zo hoort het

Verwijderd

gelukkig ben ik al jaren van AJAX :P en ik vind jou 1st kleine maar mooie mod wel goed voor het ajax kenmerk hehe :P en idd een straxe lak :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 01:12:
gelukkig ben ik al jaren voor AJAX dus een trouwe fan :P en ik vind jou 1st kleine maar mooie mod wel goed voor het ajax kenmerk hehe :P en idd een straxe lak :)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

In 1 woord Super! Echt gaaf, vooral die lasercut zijkant is :7

Die blauwe rounded cables moeten eigenlijks rood wit worden, dan is het een mooi geheel ;)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

[anti-ajax mode]
Toen ik het "woord" AJAX las, dacht ik al KUT MOD !!
[/anti-ajax mode]

Mooie mod.......keep up the good work en er valt vast en zekers nog meer te modden aan je case.

Wat is de laser ook een UITVINDING HE !!!

• Interstice
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

Dit is de "new generation" premod ? Neem een bult geld een logo, ga naar een bedrijf laat die alles voor je doen en ga dat showen op tweakers. Blegh pak zelf eerst is een dremel jongen doe is iets met je EIGEN handen. Dan verdien je pas mijn respect ! :r

[ Voor 3% gewijzigd door Interstice op 20-07-2003 03:39 ]

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

nice job.. maaruh waarom een bestaand logo? en nog wel ajax.. verzin zelf iets.. of maak een mooie tekening.. veel gaver...

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

mooi, gedaan, die lak ziet er ook erg mooi uit, beter als de standaard zwarte lak, dit glanst erg :9

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Really nice!! Ik wil dan wel zien hoe je de voorkant gaat afwerken.

Ook net netjes gedaan met de logo (wat wil je met laseren) Zeer strak.

Dus kom maar op met de foto aan de voorkant :)

Verwijderd

Flexe mod, vooral dat (altijd mooi blijvende) ajax-logo vind ik erg mooi en dan dat opel vectra zwart... NAIS! B)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Voorkant is a vrij strak met die spiegeldeur, zoals gezegd gaan we kijken of er een mooie rode fanbus in kan. En het idee ontstond om evt later die spiegel te vervangen door een half-doorschijnend materiaal. Dat lijkt me ook wel vet om dat dan weer d.m.v. sterke led's te verlichten.

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-11 18:43

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

net als iedereen hier ongeveer had ik er geen ajax logo in gezet, maar hij ziet er erg strak uit, ook strak gespoten!!! netjes, zeker voor een eerste mod!!!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Erg netjes gedaan, hoewel je dat ook kan verwachten van een lasercut en een spuitbedrijf.
Maar dit zijn geen goede thumbnails dit zijn de werkelijke plaatjes alleen verkleind maar ze behouden dezelfde grootte nu, en ze zijn niet erg modem vriendelijk :(

• Parcye
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08-2017

Parcye

Mr C

Boeruh zijn de baas in Amsterdam ;)

"Als je het kan bedenken, kan het gemaakt worden" Parcye - 14 januari 2002

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Toen ik je ajax logo van dicht bij zag zei ik gelijk Wow..... echt heel erg mooi gedaan, die lak staat super strak! ga zo door dit echt erg mooi!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 21:08

w00Dy

Make soap, not war

ik wou ook het logo van mijn favoriete voetbalploeg laten laseren. Racing Genk nl. je weet wel, de ploeg waar Wesley Sonck vandaan komt ;)

Een vriend van me werkt in een bedrijf wat laser cuts maakt. Dus dat komt wel goed :)

• Interstice
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

w00Dy schreef op 20 July 2003 @ 17:28:
ik wou ook het logo van mijn favoriete voetbalploeg laten laseren. Racing Genk nl. je weet wel, de ploeg waar Wesley Sonck vandaan komt ;)

Een vriend van me werkt in een bedrijf wat laser cuts maakt. Dus dat komt wel goed :)
probeer eerst is een dremel

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 21:08

w00Dy

Make soap, not war

dremel gebruik ik wel voor het grof werk. Mag jij eens proberen 'amsterdam' of die cirkels er mooi uit te dremelen zonder je kast te vernagelen. Soms zie je hier van die tribals op 10:1 (nofi) dat je daar een dremel voor gebruikt kan ik begrijpen maar als je iets met veel details mooi en strak wil kan je best gaan laseren.

daarboven is slijpen etc niet mijn sterkste kant, ben meer een electronicus

[ Voor 15% gewijzigd door w00Dy op 20-07-2003 18:52 ]

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Topicstarter
Precies, ik snap zelf ook wel dat zelf doen nog meer voldoening kan geven. Maar goed als je zo goed als voor niks je kast kan laten laseren, dat laat niemand schieten, ook niet de die-hard modders :)

Verwijderd

offtopic:
Wat moet je met die mountainbike in je kamer? :P

Super strakke kast, heel netjes afgewerkt en ook nog eens het logo van mijn favoriete club :7
Pagina: 1