Toon posts:

Radeon 9500 en twee monitoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha,

Ik kwam d'r vandaag achter dat ik een tweede monitor naast me heb staan :D en dat ik die wel eens zou kunnen aansluiten op mijn radeon 9500. Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb hydravision geinstalleerd, alles aangesloten en ik kan ook gewoon bijv. op mijn oude Tulip monitor mIRC zetten. Maar ik heb 1 raar probleem? Ik wist ook niet hoe ik hier op moest zoeken. Mijn muis gaat soms niet naar mijn oude Tulip vanaf mijn veel betere Iiyama. Dan moet ik met rechtermuisknop op mIRC drukken en dan verplaatsen zodat ik op mijn oude Tulip monitor weer de muis krijg. Dat is raar? Terwijl ik zit te typen wil die ook niet naar mn oude Tulip monitor 8)7 Is het ook mogelijk een soort van tweede desktop te doen? Volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker. Het is een Club3D 9500 non-pro 128ddr met software mod naar een perfect werkende 9700. Dit had ik ook al voordat ik mijn kaartje had gemod met rivatuner.

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost... Andere monitor staat op 640x480 en mijn goede op 1280x1024 dus als ik de muis lager doe dan die resolutie in mijn monitor zie ik 'm daar niet op het beeld, duidelijk? Is nogal cryptische beschrijving.