Waarom?
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
omdat ik 1 wil kopen maar ik weet niet welke vna de 2 de ene is 145 Mhz sneller en de andere btere cache:(
Verwijderd
nou dat ligt eraan wat je ermee wil
de XP2800+ op 2.08GHz is de barton core met dubbele L2 cache en die op 2,25GHz is de t bred met de helft cache maar hogere clock snelheid... ik persoonlijk heb poosje terug gekozen voor de barton en heb er geen spijt van (en clockt leuk over)
de XP2800+ op 2.08GHz is de barton core met dubbele L2 cache en die op 2,25GHz is de t bred met de helft cache maar hogere clock snelheid... ik persoonlijk heb poosje terug gekozen voor de barton en heb er geen spijt van (en clockt leuk over)
...je hebt gezocht neem ik aan?
Zou ik voor diegene met meer cache gaan, die 145mhz kan je er zowiezo zelf nog wel bij klokken..
Zou ik voor diegene met meer cache gaan, die 145mhz kan je er zowiezo zelf nog wel bij klokken..
is die barton ook al bij aankoop unlocked?
dat was toch bij bepaalde tbreds wel?? (de 1800 en 1700 versie toch)
je moet ooit investeren als je bovenop wil liggen met je systeem
(een jaar geleden was mijn ram 150euro, nu nogmaar 50... didnt stop me)
dat was toch bij bepaalde tbreds wel?? (de 1800 en 1700 versie toch)
en als je een halfjaar wacht is ie vast en zeker nog maar de helft waard...kee thx:-)
maar ik wacht nog denk ik maandje;-) scheelt me vast 25-50 euro:D
je moet ooit investeren als je bovenop wil liggen met je systeem
(een jaar geleden was mijn ram 150euro, nu nogmaar 50... didnt stop me)
[ Voor 59% gewijzigd door ixl85 op 19-07-2003 22:42 ]
Ik zou gaan voor de 2800+. 
Ehh, zoek eens wat reviews, dan kan je beide uitstekend vergeliken.
Ehh, zoek eens wat reviews, dan kan je beide uitstekend vergeliken.
Wanbeleid is ook beleid.
Deze topic lijkt mij hier niet helemaal te horen, lees de FAQ van dit forum eens... en ook gebruik maken van search en Google kan geen kwaad.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()