Toon posts:

Help

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Zo beginnen we hier geen posts dude. Lees de faq en probeer het opnieuw.
Als jij geen moeite doet voor ons, doen wij het ook niet voor jou :)

armageddon2_k1
jaja, ik vind dit toch wel het toppunt van wat je noemt 'kort en hopeloos'

armageddon2_k1:
Nee, precies wat jij zegt, de topictitel en zijn post zijn kort en hopeloos.

[ Voor 78% gewijzigd door Dark Blue op 19-07-2003 22:23 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 10:25
hallo hee...pakkende topictitel, uitgebreide post.......welkom bij helpdesk

zo ga ik je echt niet helpen hoor. PHP is trouwens niet W&G.

@DarkBlue: jaja, ik vind dit toch wel het toppunt van wat je noemt 'kort en hopeloos'---> idd :) ach...zo ben ik ook geweest hoor, maar na mijn 2 post begreep ik het wel en ben ik de FAQ gaan lezen :)

[ Voor 61% gewijzigd door armageddon_2k1 op 19-07-2003 22:24 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Verwijderd

Topicstarter
kusje?

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Kiss this! Webdesign & Graphics - FAQ en Policy
Een nieuw topic starten

Topictitel
Goed. Jij hebt een boeiend onderwerp, of een interessante vraag, en je wilt daar een topic voor openen. Neem er even de tijd voor om een duidelijke topictitel te bedenken. Zo kunnen andere mensen sneller zien of het onderwerp voor hen ook interessant is. En al is een topictitel met allemaal hoofdletters wel lekker duidelijk, het wordt niet echt gewaardeerd, simpelweg omdat dat irritant is.
Met een halve topictitel weet niemand meteen wat je bedoelt, en het kan heel wat irritatie opwekken als dat dag in dag uit gebeurt. Begin je topictitel met bijvoorbeeld [Photoshop] of [DHTML]. Zet er dan ook meteen de kern van je vraag bij, want met "[Illustrator] Hoe moet dit?" schieten we ook niet veel op. Een goede topictitel is het halve werk.

Openingspost
De andere helft is een duidelijke omschrijving van wat je bedoelt. Alhoewel een quiz op de tv heel leuk kan zijn, hebben we hier liever een discussie of een goed gesprek. Als we moeten gaan raden wat je bedoelt zorgt dat er alleen maar voor dat je geen antwoord krijgt. Wees niet alleen duidelijk, maar ook nog eens enthousiast! Anderen zullen bereid zijn je te helpen als je laat je laat merken dat je al flink bezig bent geweest, en bereid bent om zelf nog wat te klussen om er iets van te leren.
We vinden je echt wel lief als je laat zien dat je er wat moeite voor hebt gedaan om deze vraag aan ons te stellen... voor wat hoort wat.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
wil jij ook een kusje?

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
ga je moeder vervelen als je niks te doen hebt...
:Z

edit:
heb de nieuwe policy gelezen...
had ik nog nooit doorgelezen...
vandaar

[ Voor 21% gewijzigd door ixl85 op 19-07-2003 22:36 ]

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Spookey, wil je
a) nu een antwoord op je vraag?

Contact dan de mods even dat ze dit topic op slot gooien, schrijf een nette openingspost, geef er een klein stukje code bij, en geef het een mooie topictitel bijv. [PHP] mailen lukt niet... en post deze post niet hier, maar bij de buren in Webscripting etc.

b) ons vervelen?

Zo ja, ga dan naar de HK toe, en als je nog geen access daartoe hebt, ga naar FOK! En probeer meer mensen vrolijk te maken met dit soort gedoe.

Ik wil niet onvriendelijk zijn, zo kom ik wel over, maar mensen als jij erger ik me redelijk aan.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

Topic is reeds gemeld in SeM en er zullen ws ook wel diverse topicreports zijn. Laat het topic verder gewoon met rust :)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
Oeps, moet beter opletten. Ik vond het al zo vaag dat Pollewob topics kan sluiten hier.

Topicstarter is inmiddels gemailt, het moge duidelijk zijn dat dit soort topics niet worden toegestaan hier.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.