ik [de computer van mijn buurjongen!!] heeft last van zijn [waarschijnlijk] videokaart [4200 8agp]. het zijn veel zwarte vlekken en delen die wegvallen, veel spellen starten niet meer op en als ze het doen zijn ze aardig "gaar", soms start de pc helemaal niet meer op en soms hangt hij zelfs met "msm'en of got'ten". ik heb al genoeg dingen geprobeert om het weer werkend te krijgen: driver update, systeemherstel ed. ik heb nu een screenshot gemaakt toen het een beetje goed liep:
Vraag om verdere informatie als je dat nodig hebt, en nogmaals dit is niet mij pc en pas als het echt niet anders gaat ga ik hem formateren.
*edit: ff pic fixen.
*edit: ik heb geen pic dat het echt slecht loopt. dat is dan ook niet mogelijk, maar stel je voor dat dan niet alleen de icoontjes gaar zijn maar alles.
*edit: als ik deze pc nu herstart krijg ik weer k*t beeld dus dat doe ik ff niet. [ook al willen jullie ramp fotos zien.]
*edit:
Ook Henk moet eronder lijden:
Vraag om verdere informatie als je dat nodig hebt, en nogmaals dit is niet mij pc en pas als het echt niet anders gaat ga ik hem formateren.
*edit: ff pic fixen.
*edit: ik heb geen pic dat het echt slecht loopt. dat is dan ook niet mogelijk, maar stel je voor dat dan niet alleen de icoontjes gaar zijn maar alles.
*edit: als ik deze pc nu herstart krijg ik weer k*t beeld dus dat doe ik ff niet. [ook al willen jullie ramp fotos zien.]
*edit:
Ook Henk moet eronder lijden:
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 21:55 ]