Toon posts:

Abit NF7-S rev2 probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vandaag dit mobo gekocht. alles er in gezet maar ik kom niet meer in Windows...

alle temps zijn goed, ik heb al de BIOS gereset, ik heb alle cd=roms, cd-rw's en floppy drives gedisconnect. dus zo dat ik nog maar 1 HD heb op IDE1 als Master; een Seagate van 20 GB. met mijn vorige mobo deed hij het nog wel goed maar als de PC nu in Windows wil komen zie ik een blauw scherm met, naar ik schat, ongeveer 10 regels tekst. helaas is dit scherm na minder als een seconde al weg waardoor ik niet kan lezen wat er staat.

ook met pause/break kan ik het niet zo timen dak die melding kan lezen.

wie kan mij helpen? de nieuwste BIOS helpt niets.

p.s. WIndows XP Pro UK + Sp1 + alle fixes

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 12:24
Misschien als je in save mode opstart? Lijkt mij een driver conflict!

Verwijderd

waT ik normaal doe als ik een nieuw moederbord heb gekocht is Windows of wat dan ook opnieuw installeren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 21:50:
waT ik normaal doe als ik een nieuw moederbord heb gekocht is Windows of wat dan ook opnieuw installeren.
Inderdaad, vaak kun je bij een switch van mobo(zeker bij bord met andere chipset) er vanuit gaan dat je Windows opnieuw moet installeren

Verwijderd

Topicstarter
houdt dat een format in of Windows erOVERHEEN zetten? ik heb nl. geen backup....

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor nog een reply, ik weet niet waar ik een bericht moeten editten:

edit: ik heb een MSI KT3 Ultra 2 vervangen door deze Abit NF7-S rev 2.-

• onnok
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Als je overstapt van chipset boer (via -> nvidia) is het wel verstandig om windows opnieuw te installeren. Omdat er anders verkeerde drivers door windows worden geladen, met bsod's als gevolg.
Pagina: 1